Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:01:27 GMT

اجرای یکصد ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان/ پیشرفت ۳۰ درصدی ساختمان جدید ناحیه مقاومت برخوار

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۰۲۱/اجرای_یکصد_ویژه_برنامه_به_مناسبت_هفته_بسیج_در_سطح_شهرستان_پیشرفت_۳۰_درصدی_ساختمان_جدید_ناحیه_مقاومت_برخوار

اجرای یکصد ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان/ پیشرفت ۳۰ درصدی ساختمان جدید ناحیه مقاومت برخوار

فرمانده بسیج برخوار با اشاره به اجرای یکصد ویژه‌ برنامه به مناسبت هفته بسیج در برخوار، گفت: غبار روبی مزار شهدای اسلام‌آباد، حضور همه بسیجیان در نماز جمعه، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج چمران و قائمیه شهر دلیگان و یادواره شهدای طلاب و روحانی در امامزاده نرمی (ع) از جمله برنامه های شاخص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچشم برخوار؛ محمد شفیعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت ربیع‌ الاول اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با همین روحیه بسیجی که از مسئله مهم ولایت‌فقیه و همچنین آب‌ و خاک خود در مقابل دشمنان دفاع می‌کنند، چراکه به‌ خوبی فهمیده‌اند بسیج یک مسأله و اصل اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با بیان این که بسیجی بودن یک افتخار و ارزش است، تصریح کرد: تا زمانی که کشور نیاز به امنیت و آرامش دارد، بودن بسیج به‌ عنوان یک تکیه‌گاه مهم، ضرورت است، چراکه عملکرد بسیج در حوزه‌های مختلف همیشه یک عملکرد تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) با دوراندیشی و تیزبینی که داشتند دستور تأسیس نیرویی کاملاً مردمی برای حفظ و حراست از این انقلاب و دستاوردهای آن را دادند که در جای خود بی‌نظیر است، گفت: نه‌ تنها در دوران هشت دفاع مقدس بلکه امروزه در صحنه های مختلف از جمله پدافند غیرعامل، بلایا و حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و همچنین جنگ نرم، بسیج موجب بهت و حیرت استکبار جهانی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار با تأکید بر اینکه نقش بسیج یک نقش غیرقابل‌انکار  است، خاطرشان کرد: هیچ گاه نمی‌شود نقش پر رنگ و مؤثر بسیج در صحنه‌هایی همچون فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ که با رهبری آمریکا و اسرائیل در داخل کشور اتفاق افتاد را انکار کرد.

شفیعی با بیان این که امروزه از الگوی بسیج در کشورهایی همچون عراق، سوریه و یمن برای مقابله با گروهک‌های تروریستی دست پرورده آمریکا و اسرائیل به‌ خوبی استفاده می‌شود، ادامه داد: امسال در نظر داریم در حوزه فرهنگی قرارگاهی به نام جهاد فرهنگی بسیج تشکیل دهیم تا بتوانیم به منظور تبیین  روشنگری های مقام معظم رهبری و همچنین در حوزه جریان شناسی و آسیب‌های اجتماعی گام‌های ویژه‌ای برداریم.

این مسئول بیان کرد: از امروز گشت امنیت محله محور توسط چند پایگاه مقاومت بسیج در سطح محلات شهرستان فعالیت‌های خود را به‌ منظور ایجاد امنیت و آرامش برای مردم آغاز می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار به راه اندازی فعالیت گروه جهادگران سلامت در سطح شهرستان برخوار اشاره کرد و افزود: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با مرکز بهداشت و درمان شهرستان داشته‌ایم بنا شده است که اکیپ‌های پزشکی در شهرها و روستاهایی که محرومیت بیشتر دارند به‌صورت ثابت استقرار یافته و به‌ صورت کاملاً رایگان به مردم خدمات درمانی و پزشکی ارائه کنند.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی در سطح روستاهای این شهرستان فعالیت‌های مثمر ثمر و قابل قبولی داشته‌اند، اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، فضای مجازی و سایر سپاه ناحیه برخوار با استفاده از کارشناس مجرب فعالیت‌های بسزایی انجام داده است.

این مسؤول با بیان اینکه امسال پیگیر مسئله مسجد محوری برای اتحاد بیشتر بین هیات امناء مسجد با اعضاء پایگاه مقاومت بسیج و گروه‌های فعال فرهنگی در مساجد بوده‌ایم، گفت: این کار با هدف اثربخشی و الگوسازی صورت گرفته است.

شفیعی از امنیت و حفاظت ۶۰ درصدی صندوق‌های رأی در انتخابات امسال توسط نیروهای بسیج در شهرستان برخوار سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: سپردن چنین کارهای سختی به بسیج حکایت از همان روحیه با اعتماد و مقاوم بودن بسیج را دارد.

وی شعار هفته گرامی داشت بسیج در برخوار را با عنوان «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» عنوان کرد و گفت: این شعار با اعتلای بسیج در خدمت رسانی به مردم و مردمی کردن هفته بسیج پایه‌ گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار از اجرای ۱۰۰ ویژه‌ برنامه به مناسبت هفته بسیج در پایگاه‌های مختلف بسیج خبر داد و گفت: برنامه‌های شاخص این هفته عبارت‌اند از بحث غبار روبی مزار شهدای اسلام‌آباد، حضور همه بسیجیان در نماز جمعه، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج چمران و قائمیه شهر دلیگان، برنامه آبروی محله ویژه بزرگداشت شهید ناجی در خورزوق، یادواره شهدای طلاب و روحانی در امامزاده نرمی علیه السلام و تجلیل از گروه‌ های جهادی در دانشکده علوم قرآنی دولت آباد.

وی به برنامه های دیگر بسیج برخوار در هفته بزرگداشت بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با علماء و خانواده معظم شهدا، برگزاری ششمین اجلاسیه بسیج شهرستان در تالار لقمان حکیم دولت آباد عنوان کرد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین روز پنج آذر تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان برخوار تحت عنوان شکوه مقاومت با حضور سه گردان از ناحیه مقاومت بسیج برخوار در مصلای نماز جمعه اصفهان با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه برگزار خواهد شد.

وی به زلزله اخیر در غرب کشور نیز اشاره کرد و با ابراز تأسف و همدردی با حادثه دیدگان این بلای طبیعی تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نزدیک به ۱۰ چادر در سطح شهرستان بنا شد.

شفیعی ادامه داد: با این کار توانستیم ۲۰ خودرو که شامل کمک‌های مردمی از جمله مواد غذایی و پوشاک و همچنین وسایل گرمایشی بود به مناطق حادثه دیده ارسال و اعزام بکنیم و همچنین نزدیک به ۲۰ میلیون تومان نیز کمک نقدی جمع‌آوری کنیم.

وی با بیان این که فضای مجازی امروزه نیازمند یک درمانگاه یا کلینیک برای مبارزه و شناسایی آسیب‌های آن است، اظهار کرد: سپاه ناحیه برخوار هم در زمینه فضای مجازی و هم در زمینه پدافند غیرعامل کارهای خوبی از جمله آموزش و مشاوره به منظور آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های فضای مجازی انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار از پیشرفت ۳۰ درصد ساختمان جدید سپاه ناحیه برخوار نیز خبر داد و یادآور شد: تا کنون برای ساخت این ساختمان که شامل قسمت‌های مختلفی نیز هست، نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۰۲۱/اجرای_یکصد_ویژه_برنامه_به_مناسبت_هفته_بسیج_در_سطح_شهرستان_پیشرفت_۳۰_درصدی_ساختمان_جدید_ناحیه_مقاومت_برخوار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: