Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:42:50 GMT

امام جمعه‌ای که کشاورزی می‌کند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۰۵۷/امام_جمعه_ای_که_کشاورزی_می_کند_عکس

امام جمعه‌ای که کشاورزی می‌کند +عکس

«عبدالله عصمتی» فرزند امام جمعه «تربت حیدریه» در واکنش به مطرح شدن مساله سبک زندگی امامان جمعه در کشور و اهمیت ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی آن‌ها به عنوان نمایندگان، ولی فقیه، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روز‌ها که بحث از أئمه محترم جمعه است، یاد این عکس افتادم که دو سال پیش ثبت کردم. چند روز پس از انتصاب والد معظم به امامت جمعه تربت حیدریه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حسن خلق و وفا کس به یار ما نرسد
تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

این روز‌ها که بحث از أئمه محترم جمعه است، یادم از این عکس افتاد که دو سال پیش ثبت کردم.

 

چند روز پس از انتصاب والد_معظم به امامت جمعه تربت حیدریه بود که با یکدیگر به زمین کشاورزی رفتیم و همان کار‌هایی را که در سابق انجام میدادند، آن روز نیز انجام دادند؛ گویا که هیچ تفاوتی میان قبل و بعد از انتصاب نیست.

 

اکنون اگرچه از ایشان دور هستم و در متن جریانات نیستم، اما از گلایه و شکوه بستگان معلوم میشود که هنوز هم بر آن خوی سابق هستند و ترک عادت نکرده اند.

جز این نیز از روحانیت اصیل متعهد به اسلام، انتظار نمی‌رود؛ چرا که آن‌ها پرورش یافته اسلام و همان حوزه‌هایی هستند که هیچگاه خود را جدای از مردم، خصوصا مستضعفان جامعه، ندیده اند.

پ. ن: پروردگار متعال شاهد است که این سخنان را از جهت انتساب خود به ایشان نگفتم، بلکه صرفا دغدغه‌ای طلبگی است.
کاش که ما هم بر مرام و سیره سلف صالح باشیم.

مشرق

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۰۵۷/امام_جمعه_ای_که_کشاورزی_می_کند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: