Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:32:43 GMT

هامبورگ غرق در خشم و اعتراض ضد سرمایه داری

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۰۹۵/هامبورگ_غرق_در_خشم_و_اعتراض_ضد_سرمایه_داری

در آستانه نشست سران گروه بیست در هامبورگ آلمان، این شهر عرصه اعتراضات گسترده مخالفان نظام سرمایه داری است.
به گزارش شبکه خبر، دیروز و دیشب هزاران نفر با برپایی تظاهرات ضد" جهانی شدن" شعار دادند.
معترضان با شعار« به جهنم خوش آمدید»، از سران کشورهای شرکت کننده در هامبورگ استقبال کردند. این تظاهرات با درگیری پلیس آلمان به خشونت کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای پلیس با گاز اشک آور و کامیون های آب پاش به تظاهر کنندگان حمله کردند. بیش از 70 نفر زخمی شدند.
نشست دو روزه سران بیست کشور صنعتی موسوم به جی 20 امروز در هامبورگ آلمان آغاز می شود. این نشست در سایه اختلافات آمریکا و اروپا برگزار می شود.
پیش از دیدار رئیس جمهور آمریکا و صدر اعظام آلمان، آنگلا مرکل میزبان نشست تاکید کرد: دوران اتکای اروپا به آمریکا سرآمده است.
حضور رئیس جمهور آمریکا در نشست جی 20 باعث شده مخالفان سرمایه داری برای برگزاری تظاهرات انگیزه بیشتری داشته باشند.
در روزهای گذشته بیش از 100 هزار نفر ضد سیاست های گروه بیست تظاهرات کرده اند. حدود 20 هزار پلیس در مناطق مختلف آلمان به ویژه هامبورگ در آماده باش هستند.
برچسب ها: سران گروه بیست ، هامبورگ ، سرمایه داری

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۰۹۵/هامبورگ_غرق_در_خشم_و_اعتراض_ضد_سرمایه_داری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: