Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:01:46 GMT

تاخیر پرواز تهران به گرگان به مرز ۳ ساعت رسید/ دید کم دلیل تاخیر پرواز!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۰۹۸/تاخیر_پرواز_تهران_به_گرگان_به_مرز_۳_ساعت_رسید_دید_کم_دلیل_تاخیر_پرواز

تاخیر پرواز تهران به گرگان به مرز ۳ ساعت رسید/ دید کم دلیل تاخیر پرواز!

پرواز شماره ۶۲۸ شرکت هواپیمایی آسمان از مبدا تهران به فرودگاه گرگان با تاخیر ۳ ساعته مواجه گردید و گلایه برخی از مسافران را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ پرواز شماره 628 شرکت هواپیمایی آسمان از مبداء فرودگاه مهر آباد تهران به مقصد فرودگاه بین المللی گرگان؛ که بنا بود ضبح امروز 3 شنبه در ساعت 06:45 دقیقه انجام شود تا به اکنون این پرواز برقرار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ با وجود حضور مسافران در هر دو فرودگاه؛ این پرواز تا به اکنون(ساعت 9 صبح) برقرار نشده است.

به گزارش خبرنگار ما؛ مسافران پرواز مذکور همچنان در ترمینال فرودگاه مهر آباد چشم انتظار سوار شدن بر پرواز فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد گرگان هستند.

در همین بین مسافران پرواز برگشت این هواپیما؛ در فرودگاه بین المللی گرگان نیز، در چشم انتظار نشستن پرواز در این فرودگاه هستند تا پرواز خود را انجام دهند.

بر اساس شرایط حاکم در آسمان فرودگاه گرگان؛ دید افقی باند فرودگاه به علت مه، کم دید میباشد و بر اساس استاندارد های هواپیمایی، تا زمان مساعد نشدن آب و هوا، پرواز مذکور برقرار نخواهد شد.

گفتنی است، فرودگاه گرگان یکی از فرودگاه های پر تردد کشور در مسیر تهران می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۰۹۸/تاخیر_پرواز_تهران_به_گرگان_به_مرز_۳_ساعت_رسید_دید_کم_دلیل_تاخیر_پرواز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: