Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:30:22 GMT

برنامه های ماهواره پایین آورنده سطح رضایتمندی همسران است/ ماهواره مروج هوس طلبی ست

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۶۴۱/برنامه_های_ماهواره_پایین_آورنده_سطح_رضایتمندی_همسران_است_ماهواره_مروج_هوس_طلبی_ست

برنامه های ماهواره پایین آورنده سطح رضایتمندی همسران است/ ماهواره مروج هوس طلبی ست

قیاس جزء ویژگی های انسان است و مقایسه همسر خود با آنچه در ماهواره دیده شده باعث کاهش سطح رضایتمندی از همسر شده و پایه های زندگی را متزلزل می نماید .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبریه، برنامه ها و سریال های طرح ریزی شده در ماهواره عوارض روحی و روانی زیادی در افرادی که از این برنامه ها استفاده می کنند ایجاد می سازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که امام صادق (ع) فرمودند : نگاه (حرام) تیری از تیرهای مسموم شیطان می باشد و چه بسا نگاه حرامی که حسرت و پشیمانی طولانی برجا می گذارد. برنامه های مستهجن و غیراخلاقی ماهواره اثرات طولانی داشته و درنهایت باعث پشیمانی می گردد .

یکی از آسیب های ماهواره رشد طلاق و کاهش سطح رضایتمندی زوجین از یکدیگر است که در این راستا گزارشی به شرح زیر تهیه گردیده است .

ایجاد روابط ناسالم از عوارض سریالهای ماهواره است

الهام خنجر کارشناس علوم اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبریه اظهار داشت : برنامه های ماهواره در برخورد اول هیچ تأثیری ندارد اما با گذر زمان در روابط زوجین سردی و بی تمایلی ایجاد می کند .

وی دلیل بی میلی و سردی روابط زن و مرد را عادی شدن صحنه های مستهجن ماهواره دانست و گفت : بعد از عادی شدن صحنه های مبتذل برنامه های ماهواره ، دیگر فرد به واسطه رابطه با همسر خود راضی نمی گردد .

خنجر ادامه داد : عدم رضایت از همسر و پایین آمدن حس معاشقه با همسر ، فرد را به خیانت و تأمین امیال خود با غیر ، تحریک می سازد و این باعث فساد خانواده و اجتماع می شود .

وی افزود : برنامه های ماهواره روابط نامشروع و ناسالم بین زن و مرد نامحرم را عادی می سازد و قبح روابط غیراخلاقی شکسته می شود و همانا هدف طراح این برنامه ها ، رواج گناه فاحش بین مردم است .

خنجر در پایان بیان داشت : اختلاف بین خانواده و سستی روابط بین زن و مرد در خانواده باعث شکسته شدن حریم خانواده و رشد طلاق ، بی بندوباری و فساد در جامعه می گردد .

ماهواره مروج هوس خواهی و تنوع طلبی است

زهرا جانجانی مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبریه اظهار داشت : ترویج فرهنگ ابتذال و بی حیایی توسط ماهواره ، یک هدف اصلی است که با تهاجم نرم و بی سروصدا ، ضربه های خود را به پیکره جامعه ما وارد می سازد.

وی ادامه داد : در شبکه های ماهواره حتی به نام دین ، شبهات زیادی را ایجاد می کنند و با سفسطه افکنی و مغلطه به مبانی و اساس دین حمله می کنند تا تزلزل اعنقادی ایجاد کنند .

جانجانی تزلزل اعتقادی را ریشه ی تمام اشاعه و ترویج گناه و فسادها دانست و گفت : دیدن آنچه که از ماهواره پخش می شود ، بعد از سستی اعتقادات و ارزش ها،به فرد ارزشی خودخواسته القا می کند که فرد را به بیراهه رهنمود می گردد .

وی بیان داشت : نمایش بی حیایی و بی حجابی در ماهواره و ظواهر آرایش و بزک شده بازیگران آن باعث افزایش حس تنوع طلبی می گردد که برای یک زن و یک مرد خطری جدی است که خانواده ها را تهدید می سازد .

جانجانی افزود : ماهواره با برانگیختن حس تنوع طلبی و هوس خواهی ، اساس ثبات و شخصیت فرد را درهم می ریزد و باعث رواج فساد و خیانت می گردد . پس ماهواره خطری جدیست که باید از آن غافل نشد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۶۴۱/برنامه_های_ماهواره_پایین_آورنده_سطح_رضایتمندی_همسران_است_ماهواره_مروج_هوس_طلبی_ست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: