Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:58:02 GMT

پایان رقابت های بوکس انتخابی با شناخت برترین ها

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۷۷۸/پایان_رقابت_های_بوکس_انتخابی_با_شناخت_برترین_ها

پایان رقابت های بوکس انتخابی با شناخت برترین ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابت‌های انتخابی بوکس خوزستان از روز پنجشنبه هفته گذشته به مدت 2 روز در اهواز برگزار گردید.

در پایان این مسابقات، سید میلاد حسینی از کارون در وزن 64 کیلوگرم، جعفر ناصری از اهواز در وزن 49 کیلوگرم، فرهاد مهری‌ده‌نو از اهواز در وزن 52 کیلوگرم، رضا سلیمانی‌فر از اهواز در وزن 56 کیلوگرم و اشکان رضایی از ایذه در وزن 60 کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در وزن 69 کیلوگرم صابر جهانیان از بهبهان، در وزن 75 کیلوگرم حمید خیری از دزفول، در وزن 81 کیلوگرم کاوه صفری از اهواز، در وزن 91 کیلوگرم ابراهیم فعلی از اندیمشک و در وزن 91+ محمد جلیل‌زاده از اندیمشک عنوان قهرمانی را کسب کردند.

این نفرات در قالب تیم منتخب استان، آذرماه سال جاری در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

گفتنی است؛ هدایت تیم استان در این رقابت‌ها نیز بر عهده اتابک کاراوند است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات بوکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۷۷۸/پایان_رقابت_های_بوکس_انتخابی_با_شناخت_برترین_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: