Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:30:30 GMT

نونهالان ملایری در مسابقات قهرمانی بوکس کشور خوش درخشیدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۷۷۹/نونهالان_ملایری_در_مسابقات_قهرمانی_بوکس_کشور_خوش_درخشیدند

نونهالان ملایری در مسابقات قهرمانی بوکس کشور خوش درخشیدند

همدان-مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: نونهالان ملایری در مسابقات قهرمانی بوکس کشور سه نشان کسب کردند.

غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش نونهالان ملایری در مسابقات قهرمانی بوکس کشور اظهار داشت: نونهالان ملایری در مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان کشور توانستند با حضوری قدرتمند سه مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محمدامین روستایی در وزن ۵۰ کیلوگرم نشان طلا، علی عباسی در وزن ۵۵ کیلوگرم نشان نقره و محمد صالح بیگلریان در وزن ۳۰ کیلوگرم نشان برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به راه‌یابی رزمی‌کار ملایری در رشته پنچاک سیلات به مسابقات آسیایی باکو گفت: حسین بهرام طجری رزمی‌کار ملایری در رشته پنچاک سیلات مجوز حضور در مسابقات آسیایی باکو را دریافت کرد.

اکبری عنوان کرد: حسین بهرام طجری موفق به کسب مقام اول اردوی تیم ملی پنچاک سیلات جمهوری اسلامی ایران شد و زیر نظر مربیان کشوری خود را برای مسابقات آسیایی باکو آماده می‌سازد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش این شهرستان گفت: ورزشکاران شهرستان ملایر ظرفیت‌های خوبی برای کسب عناوین جهانی در رشته‌های ورزشی دارند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: ورزشکاران باانگیزه ملایری باوجود بسیاری از کاستی‌ها توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی خوش درخشیده و دل مردم را شاد کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۷۷۹/نونهالان_ملایری_در_مسابقات_قهرمانی_بوکس_کشور_خوش_درخشیدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: