Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@13:17:48 GMT

برگزاری مسابقات ملی زیرگروه قهرمانی والیبال در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۹۵۶/برگزاری_مسابقات_ملی_زیرگروه_قهرمانی_والیبال_در_شاهرود

برگزاری مسابقات ملی زیرگروه قهرمانی والیبال در شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر پور حسن سرپرست سازمان لیگ والیبال کشور با بیان اینکه مسابقات زیرگروه قهرمانی والیبال کشور در دهه فجر به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود گفت : مسابقات زیرگروه قهرمانی والیبال کشور در پنج گروه چهار تیمی در مرحله اول به میزبانی شاهرود و در مرحله‌های بعدی در یکی از شهرهای کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از مرحله اول و دوم از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود می‌کنند که با توجه به امکانات خوب شاهرود در صورت دارا بودن ظرفیت، مرحله آخر نیز در این شهرستان میزبانی خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ والیبال کشور بابیان اینکه طبق سنوات گذشته همزمان با تیرماه سال آینده مسابقات لیگ جهانی والیبال برگزار خواهد شد، ابراز داشت: علاوه بر اینکه میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران هستیم برنامه روتین فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان امید آقایان و خانم‌ها نیز طی شش مرحله تا شهریور سال ۹۷ انجام خواهد شد.

پور حسن در ادامه تصریح کرد: در مسابقات لیگ قهرمانی ۱۲ تیم حضور دارند که تیم‌های شهرستانی در مرحله اول عملکرد مطلوبی نداشتند اما در نیم‌فصل دوم به‌خصوص شهر گنبد و اردکان یزد بسیار عالی در رقابت‌ها حاضر شدند اما تیم پدافند هوایی کاشان و ساری چندان عملکرد خوبی ارائه نکردند لذا در مجموع باید گفت تیم کاله مازندران در دوره اول و دوره دوم، بازی های خوبی را به نمایش گذاشت.

وی بابیان اینکه لیگ دسته یک و سوپر لیگ نهایتاً تا ۲۵ اسفند به پایان می‌رسد، افزود: در برگزاری لیگ برتر بانوان متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر همیشه با مشکلاتی روبرو هستیم و به‌سختی می‌توانیم هماهنگ کنیم تا بانوان در مسابقات حضور داشته باشند اما با همین بضاعت نیز هر سال شش الی هشت تیم در مسابقات بانوان شرکت می کنند که در سطح لیگ، مطلوب‌ ما ظرفیت همان شش تیم است.

انتهای پیام / ه

جزئیات برگزاری مسابقات ملی زیرگروه قهرمانی والیبال در شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۵۶/برگزاری_مسابقات_ملی_زیرگروه_قهرمانی_والیبال_در_شاهرود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: