Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:09:04 GMT

مدال نائب قهرمان کشتی المپیک برای زلزله زدگان به حراج گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۰۲۹/مدال_نائب_قهرمان_کشتی_المپیک_برای_زلزله_زدگان_به_حراج_گذاشته_شد

مدال نائب قهرمان کشتی المپیک برای زلزله زدگان به حراج گذاشته شد

همدان - ایرنا - مدال مسعود مصطفی جوکار نائب قهرمان کشتی آزاد المپیک به نفع زلزله زدگان غرب کشور به حراج گذاشته شد.

به گزارش ایرنا مسعود مصطفی جوکار دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی کشتی آزاد امید کشورمان مدال خود را به حراج گذاشت تا عواید آن نصیب زلزله زدگان غرب کشور شود.
مسعود مصطفی ‌جوکار نخستین مدال‌آور تاریخ ورزش استان همدان در بازی های المپیک به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در سال 2004 میلادی و در بازی های المپیک آتن یونان توانست به مدال نقره کشتی آزاد دست یابد.
این قهرمان ورزشی که هم اینک جزو مربیان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان است در گفت و گو با ایرنا هدف از این اقدام انسان دوستانه را کمک به مردم زلزله زده غرب کشور عنوان کرد و افزود: حراج این مدال کوچک ترین کاری است که می توانم در قبال حادثه ناگوار زلزله غرب کشور و مردم حادثه دیده این منطقه انجام دهم.
جوکار خاطرنشان کرد: امیدوارم این مدال به بالاترین قیمت به فروش برود تا خدمت کوچکی برای مردم داغدار غرب کشور انجام شود.
مسعود مصطفی جوکار قرار است به زودی راهی کرمانشاه شود.
جوکار جزو نوابغ تاریخ ورزش استان همدان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس ریشتر استان های کرمانشاه، اسلام، کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که مانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی را به بار آورده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۲۹/مدال_نائب_قهرمان_کشتی_المپیک_برای_زلزله_زدگان_به_حراج_گذاشته_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: