Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:06:45 GMT

تسلیت خانواده شهید حُججی به خانواده شهید علیرضا جیلان

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۲۱۳/تسلیت_خانواده_شهید_ح_ججی_به_خانواده_شهید_علیرضا_جیلان

تسلیت خانواده شهید حُججی به خانواده شهید علیرضا جیلان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ خانواده شهید مدافع حرم محسن حُججی در پیامی خطاب به خانواده شهید علیرضا جیلان بروجنی، شهادت این رزمنده مدافع حرم را تسلیت گفتند:

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خانواده سرافراز و گرانقدر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی

سلامٌ علیکم
درود و رحمت خدا بر جوانی که آن قدر شوق به شهادت داشت که در واپسین روز‌های انهدام شجره ملعونه داعش و پاک سازی زمین از وجود نحس این طایفه ملعون، خود را به خیل یاران شهیدش رساند و چه سعادتی که این وصال در روز شهادت امام غریبش صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ما را درغم خود شریک بدانید و آگاه باشید که خداوند در آسمان شهادت، ستارگانی درخشنده طلوع می‌دهد تا ما زمینیان راه رستگاری را گم نکنیم. این شهید عزیزمان همچون شهدای دیگر، طلوع زمانه ما شدند.

هر چند، تسلیت ما واژه کوچکی است در برابر غم شما، لیکن برای آن بزرگوار، علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.»

گفتنی است: شهید علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۲ در شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری و دارای یک فرزند خردسال پسر میباشد که در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز گذشته شنبه ۴ آذر ۹۶ در زادگاهش بروجن تشییع و به خاک سپرده شد.

یادآور می‌شود: شهید محسن حُججی متولد ۲۱ تیرماه ۱۳۷۰ در نجف آباد اصفهان، از جهادگران و اعضای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیات مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی تکفیری داعش درآمد و پس از ۲ روز در تاریخ ۱۸ مردادماه امسال به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید مدافع حرم نیز دوشنبه ۳ مهر ۹۶ وارد ایران شد و پنجشنبه ۶ مهر در زادگاهش نجف آباد تشییع و خاکسپاری شد. از وی فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش تسلیت خانواده شهید حُججی برای شهادت رزمنده مدافع حرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۲۱۳/تسلیت_خانواده_شهید_ح_ججی_به_خانواده_شهید_علیرضا_جیلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: