Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@02:51:05 GMT

رشد ۲ درصدی ماموریت های امداد و نجات نوروزی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۲۸۱/رشد_۲_درصدی_ماموریت_های_امداد_و_نجات_نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: ۲ هزار و ۹۶۰ مورد ماموریت امدادی از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، با ۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه انجام شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: ۲ هزار و ۹۶۰ مورد ماموریت امدادی از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، با ۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی سلیمی افزود: استان‌های مازندران با ۲۴۴ ماموریت ، خوزستان با ۲۰۷ ماموریت، فارس با ۱۷۶ ماموریت و اصفهان با ۱۶۱ ماموریت بیشترین ماموریت‌های امداد و نجات را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک‌هزار و ۳۰۹ ماموریت ترافیکی در محورهای برون شهری معادل ۴۴ درصد ماموریت‌های امداد و نجات انجام شده است، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه ۵.۵ رشد داشته که بیشترین ماموریت ترافیکی در محور های برون شهری مازندران با ۹۱ ماموریت، فارس و اصفهان با ۸۷ ماموریت و خراسان شمالی و رضوی با ۷۴ مورد صورت گرفته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۲۸۱/رشد_۲_درصدی_ماموریت_های_امداد_و_نجات_نوروزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: