Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@18:14:37 GMT

قیمت خودرو اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۶۴۸/قیمت_خودرو_اصلاح_شد

قیمت خودرو اصلاح شد

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش رسمی قیمت خودرو ظرف روزهای گذشته گفت: صنعت خودرو در کشور باید اصلاح شود که بر این اساس، برنامه مفصلی در حال تدوین است و مراحل تصویب خود را طی خواهد کرد؛ این در حالی است که به دنبال این هستیم که وضعیت تولید اصلاح شده و تیراژ آن نیز به شکل قبلی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: شاه بیت همه برنامه‌ها نیز این است که تولید در کنار افزایش تیراژ، کیفیت را هم بالا ببرد؛ چراکه اگر تولید بالا رود، قیمت نیز اصلاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در مورد قیمت اعتقاد دارم که نرخ خودرو طی روزهای گذشته اصلاح شده و بر اساس آن، قیمت بازار نیز کاهش خواهد یافت. این در حالی است که کاهش تیراژ تولید سبب بالا رفتن قیمت تمام شده، گردیده بود؛ این درحالی است که وقتی تولید کاهش یابد، هزینه‌های سربار بر روی آن سنگینی می کند.

به گفته رحمانی، روندی را در وزارت صنعت شروع کردیم که تولید را به روند گذشته برگردانیم؛ این در حالی است که این روند باید اصلاح شود تا بتوانیم مجدد روند تولید را صعودی کنیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۴۸/قیمت_خودرو_اصلاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: