Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:06:38 GMT

یادداشت/ مجتبی ذوالنوری تلاش کردم که کروبی با توبه و جبران گذشته در مسیر نجات حرکت کند/ مطالبه مردم مجازات فتنه‌گران است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۶۴۹/یادداشت_مجتبی_ذوالنوری_تلاش_کردم_که_کروبی_با_توبه_و_جبران_گذشته_در_مسیر_نجات_حرکت_کند_مطالبه_مردم_مجازات_فتنه_گران_است

یادداشت/ مجتبی ذوالنوری تلاش کردم که کروبی با توبه و جبران گذشته در مسیر نجات حرکت کند/ مطالبه مردم مجازات فتنه‌گران است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی یادداشت کوتاهی در واکنش به اظهارات محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس مبنی بر تلاش وی [ذوالنوری] برای رفع مسئله حصر نوشت: 

در خصوص رفع حصر آقای کروبی، بنده تلاش کردم که او با توبه و جبران گذشته در مسیر نجات حرکت کند و بهانه شیطنت های مغرضین از بین برود، لکن کاسبان حصر و کسانی که حیات خود را در وجود دستاویز ها و بهانه هایی مانند حصر می‌دانند با کارشکنی خود پوست موز جدیدی را زیر پای کروبی در انتشار نامه جدید انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالبه جدی مردم مجازات فتنه انگیزان و فتنه گرانی است که در طول هشت ماه فتنه‌گری همپای با سران نظام سلطه و دشمنان قسم خورده انقلاب با ایجاد فتنه و آشوب و بحران، خسارات سنگین معنوی و مالی به مردم و کشور عزیزمان وارد ساختند.

به گزارش فارس، محمدرضا عارف اخیراً گفته بود که مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس از کسانی است که تلاش می‌کند مسئله حصر هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۴۹/یادداشت_مجتبی_ذوالنوری_تلاش_کردم_که_کروبی_با_توبه_و_جبران_گذشته_در_مسیر_نجات_حرکت_کند_مطالبه_مردم_مجازات_فتنه_گران_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: