Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@01:38:56 GMT

مدل مانتو کتی اسپرت و مجلسی شیک

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۶۵۷/مدل_مانتو_کتی_اسپرت_و_مجلسی_شیک

مدل مانتو کتی اسپرت و مجلسی شیک

مانتو‌های کتی جزو مانتو‌های پرطرفدار بین خانم‌های جوان است که امروزه طرح‌های گدوزی شده و مجلسی آن‌ها بین خانم‌ها محبوب‌تر هستند. مانتو‌های کتی کوتاه هستند و حالت رسمی تری نسبت به دیگر مانتو‌ها دارند، اگر شما هم جرو خانم‌هایی هستید که مانتو‌های کوتاه و کتی میپسندید در ادامه شیکترین مدل مانتو‌های کتی دخترانه و زنانه را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مانتو‌های کوتاه و کتی با شلوار‌های گشاد و راسته بهتر ست میشوند، این مدل مانتو‌ها برای مناسبت‌های مختلف قابل پوشیدن هستند.            

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۵۷/مدل_مانتو_کتی_اسپرت_و_مجلسی_شیک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: