Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@11:48:31 GMT

کی روش: بازیکنان من باید حرفشان را در زمین بازی بزنند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۷۲۸/کی_روش_بازیکنان_من_باید_حرفشان_را_در_زمین_بازی_بزنند

کی روش: بازیکنان من باید حرفشان را در زمین بازی بزنند

به گزارش پارسينه و به نقل از فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در مصاحبه ای روند بررسی و معرفی بازیکنان در چند روز آینده را تشریح کرد.
کی روش در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه پس از اعلام فهرست 35 نفره آماده باش، قدم بعدی چه خواهد بود، اظهار داشت: قدم بعدی بسیار شفاف و مشخص است، ما صبح روز یکشنبه خودمان را مهیای اعلام لیست تیم ملی خواهیم کرد؛ متاسفانه برنامه آماده سازی ما بخاطر برخی مشکلات و موانعی که پیش رو داشتیم، تغییر کرد و مجبور شدم برنامه را با موانعی که بر سر راه داشتم تطبیق بدهم، با در نظر گرفتن این مشکلات، مجبور شدم فهرست نهایی را زودتر از زمانی که توقع آن را داشتم، اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: البته باید ذکر کنم که چند روز آینده روزهای حیاتی و قابل تعمقی از بُعد بررسی های فنی خواهد بود، من شخصاً هر کدام از بازیکنان را مورد بازبینی قرار خواهم داد و به همراه سایر اعضای کادر فنی، عملکرد بازیکنان را مجددا مورد تجزیه و تحلیل عمقی قرار می دهیم. باید پایه های اصلی تیمی را که آماده جام جهانی روسیه کرده بودیم را با شرایط فعلی تیم تلفیق کنیم؛ در واقع تصمیم نهایی ما می بایست تلفیقی از این دو حالت باشد.
وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی افزود: البته باید اعتراف کنم که در چند هفته گذشته در مورد بازیکنان مصدوم تیم نگرانی زیادی داشتم، به طور حتم این موضوع شرایط بازیکنان را برای جام ملت ها تحت تاثیر قرار خواهد داد چرا که توقع من این بود بازیکنان مصدوم اصطلاحاً در حالت پرواز باشند، اما این فوتبال است و این اتفاقات هم جزئی از آن است.
وی ادامه داد: ما فقط باید تمام اتفاقات و تجاربی را که در گذشته به دست آورده ایم، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم؛ در چند روز آینده به همراه کادر فنی شبانه روز عملکرد فنی بازیکنان را بررسی خواهیم کرد؛ با در اختیار داشتن تمام اطلاعات و آمار مربوط به عملکرد بازیکنان داخلی و خارجی طی چهار سال گذشته؛ طبق روال همیشه سعی می کنیم تا تصمیمی دقیق، صادقانه و تاثیرگذار اتخاذ کنیم، البته امیدوار هستیم خداوند هم به ما کمک کند تا برای انتخاب 23 نفر نهایی، بهترین تصمیم را بگیریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: البته فهرست 23 نفره ای که اعلام می شود، قطعی نخواهد بود؛ چراکه ما تا 5 دی ماه فرصت داریم و می توانیم فهرست مذکور را بررسی کنیم، از این رو یک فهرست آماده باش هم تهیه خواهیم کرد و در نتیجه هر اتفاقی امکان پذیر است.
وی در ادامه افزود: فرقی نمی کند که کدام 23 بازیکن نهایی انتخاب شوند، ولی تک تک بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا روحیه لازمه برای حضور در تیم ملی را داشته باشند؛ نگرش بازیکنان من باید خاضعانه و مثل همیشه به دور از هر گونه غروری باشد و قطعا تک تک بازیکنان برای منافع تیم ملی فروتنانه خواهند جنگید، این 23 بازیکن آماده هستند خودشان را برای تیم فدا کنند.
«همانطور که همیشه گفتیم، پیراهن تیم ملی را فراتر از منافع شخصی خودشان دانسته و خواهند دانست. برای اینکه بتوانند رویای هواداران فوتبال ایران را جامه عمل بپوشانند.»
کی روش در پاسخ به پرسشی در مورد مسابقات جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: همه می دانند که ما به این مسابقات با توقعات بالا از تیم ملی وارد خواهیم شد ولی نگرش و تفکرمان مثل همیشه این است که بیشترین تلاشمان را به کار گرفته و به تک تک حریفانمان از عراق و ویتنام و یمن گرفته تا استرالیا و ژاپن و کره جنوبی احترام بگذاریم.
«ما برای تک تک حریفانمان احترام خاصی قائل هستیم و این مسئولیتی بر دوش ما است، همه بازیکنان باید چالش پیش رو را درک کنند؛ چالش اصلی ما یک مسابقه دو صد متر کوتاه نیست و ما با یک چالش ماراتن گونه سر و کار داریم که نام آن جام ملت های 2019 امارات است.
سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: در نهایت، افرادی که کیفیت فوتبالی بالاتری دارند و تیمی که روحیه تیمی بهتری دارد و کسانی که می توانند به دور از غرور و با فروتنی تا سرحد توانشان بجنگند، تنها یک چیز در ذهن دارند و آن پیراهن تیم ملی است و یک چیز در قلبشان دارند و آن هم عشق به هواداران تیم ملی شان است، موفق خواهند بود.
کی روش در پایان افزود: من تقریبا تیم ملی فوتبال ایران را در حدود 90 مسابقه هدایت کرده ام و همیشه روی یک خواسته پافشاری کرده ام؛ بازیکنان من باید همیشه صحبت شان را در زمین مسابقه انجام دهند، این تنها جایی است که بازیکنان واقعی در آنجا صحبت می کنند، درون زمین. چرا این خواسته را از آنها دارم؟ چون این یک اصل و وظیفه اصلی است چرا که رقبای آنها که آرزوی حضور در تیم ملی را داشتند و به هر دلیلی نتواستند به تیم ملی بیایند باید ببینند که این بازیکنان در زمین مسابقه به خوبی کار خود را انجام می دهند.
«درون زمین تنها راه و جایی است که بازیکنان من باید صحبت کنند و باید نشان دهند که در بهترین حالت ممکن، پیراهن تیم ملی را به تن کرده اند، در هر لحظه و در هر صحنه از بازی چیزی که بازیکنان باید نشان بدهند این است که آنها این حق و این اجازه را داشته اند که این پیراهن را درون و بیرون زمین بر تن کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۷۲۸/کی_روش_بازیکنان_من_باید_حرفشان_را_در_زمین_بازی_بزنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: