Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:33:18 GMT

قاتل کبدی‌کار کرمانشاهی در کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۷۶۳/قاتل_کبدی_کار_کرمانشاهی_در_کرج_دستگیر_شد

قاتل کبدی‌کار کرمانشاهی در کرج دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر امان اللهی اظهار داشت: به دنبال قتل جوان ورزشکار کرمانشاهی در تاریخ ۱۹ مرداد امسال، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: جستجو و کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاتل در این مدت ادامه داشت تا اینکه در نهایت فرد قاتل شب گذشته (۲۱ آذر) با تلاش پلیس آگاهی استان در یکی از شهرهای استان البرز دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در بازجویی های ابتدایی، متهم صراحتا به قتل جوان کبدی کار اعتراف و انگیزه خود را نیز مسائل خانوادگی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم به قتل جوانی ۳۴ ساله و سابقه دار است که سرانجام در دام قانون گرفتار شد، بیان کرد: پلیس با همه توان خود با چنین جرائمی قاطعانه برخورد و اجازه نمی دهد عده ای امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: چنین افرادی که دست به اقدامات خشن نظیر قتل می زنند باید بدانند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

کد خبر 4484271

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۷۶۳/قاتل_کبدی_کار_کرمانشاهی_در_کرج_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: