Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@07:22:57 GMT

پرکردن چاه های غیرمجاز به همت اهالی روستای کهرویه +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۸۲۶/پرکردن_چاه_های_غیرمجاز_به_همت_اهالی_روستای_کهرویه_فیلم

پرکردن چاه های غیرمجاز به همت اهالی روستای کهرویه +فیلم

کشاورزان و روستاییان کٌهرویه شهرضا در حرکتی خود جوش 70 حلقه چاه غیر مجاز را در این روستا مسدود کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، باتوجه به اینکه حفر چاه های غیر مجاز در این منطقه مهمترین عامل خشک شدن قنات های این روستا بوده است اهالی این روستا چاه های غیر مجاز را مسدود کردند.

سعید اشتری مسوول حفاظت امور آب شهرستان های شهرضا و دهاقان گفت: تاکنون 150 حلقه چاه غیر مجاز دراین مناطق شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله طبائیان دهیار کٌهرویه هم گفت : طبق برنامه ریزی اداره آب و باحمایت اهالی روستا تمام چاه های غیر مجاز شناسایی شده تا پایان امسال پر خواهد شد.

کشاورزان روستای کٌهرویه هم از مسولان خواستند تا اعتبار مناسبی برای سیمانی کردن جوی ها و قطره ای کردن آبیاری درختان باغ ها در نظر گرفته شود

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۸۲۶/پرکردن_چاه_های_غیرمجاز_به_همت_اهالی_روستای_کهرویه_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: