Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:58:03 GMT

بازیگر معروفی که تاکنون در هیچ فیلم سینمایی حضور نداشته است!+عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۸۵۰/بازیگر_معروفی_که_تاکنون_در_هیچ_فیلم_سینمایی_حضور_نداشته_است_عکس

بازیگر معروفی که تاکنون در هیچ فیلم سینمایی حضور نداشته است!+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پرویز فلاحی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها درخشش بسیاری را با بازی در سریال شهرزاد از خود نشان داده درخصوص غیبت مداوم خود در سینما گفت: من تا به حال در سینما بازی نکرده ام و مثل شما شاید هیچ وقت دلیلش را ندانم که چرا باید از سینما دور باشم.

وی با نقد کارگردانان سینما ادامه داد: کارگردانان سینما ملاک های انتخابشان چگونه است را من نمی دانم اما میدانم کارگردانان سینما خیلی کم به تئاتر می روند و همین عاملی شده تا بسیاری از پتانسیل های بازیگری حرام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از بازیگران بزرگ ما در تئاتر هیچگاه دیده نمی شوند.

بیشتر بخوانید:گفتگویی جالب با رحمت سریال «پایتخت»

بازیگر سریال "شب دهم" در همین رابطه ادامه داد: البته برای من دیگر سینما رفتن مهم نیست زیرا من کارم را می کنم و به قول معروف بیکار نمی مانم و روزی ام را از جای دیگر به دست می آورم. من طی این همه سال به اندازه انگشت های یک دست هم پیشنهاد نداشتم و یکبار هم که پیشنهاد بسیار خوبی داشتم کار شهرزاد آغاز شد.

وی با تاکید بر مشکلات معیشتی برای بازیگران کم کار اضافه کرد: نبود دغدغه مالی برای هر بازیگری آرامش به همراه خواهد آورد. آرامشی که در سایه آن می تواند با تمرکز بیشتری به کارش ادامه دهد. ما زمانی احساس آرامش می کنیم که از لحاظ مالی تامین باشیم و زمانی می توانیم از مالی در تامین باشیم که به قله رسیده باشیم.

بازیگر سریال "شهرزاد" با اشاره به لزوم زندگی سالم از سوی هنرمندان خاطرنشان کرد: آنچه یک بازیگر را میان مردم محبوب می کند نقش نیست بلکه شخصیت آن بازیگر است. بالاخره هر بازیگری در دوران کاری صدها نقش ایفا می کند اما آنچه در انتها می ماند نام اوست.

منبع:میزان

انتهای پیام/

فلاحی‌پور: تا به حال فیلم سینمایی بازی نکرده‌ام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۸۵۰/بازیگر_معروفی_که_تاکنون_در_هیچ_فیلم_سینمایی_حضور_نداشته_است_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: