Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@20:54:45 GMT

ثبت نام بیش از 500هزار راننده برای بیمه تکمیلی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۹۵۵/ثبت_نام_بیش_از_۵۰۰هزار_راننده_برای_بیمه_تکمیلی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در پایانه حمل بار شهرستان مبارکه گفت : تاکنون 538 هزار نفر از رانندگان و همسران آنها در سطح کشور برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند.
عبدالهاشم حسن‌نیا به نقش تنظیم‌گری سازمان راهداری و حمل و نقل در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 90 درصد از بار و مسافر در ایران با جاده حمل می‌شود ،مسؤولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و انباشت مشکلات رانندگان نیز اصلاح شرایط را زمان‌بر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر پیگیری برای راه اندازی تسهیلات قرض‌الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم‌بهره به آنها گفت: در زمینه مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات نیز در جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۹۵۵/ثبت_نام_بیش_از_۵۰۰هزار_راننده_برای_بیمه_تکمیلی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: