Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@08:28:57 GMT

اعلام برنامه‌های سالروز ولادت حضرت عبدلعظیم حسنی (ع)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۹۵۹/اعلام_برنامه_های_سالروز_ولادت_حضرت_عبدلعظیم_حسنی_ع

اعلام برنامه‌های سالروز ولادت حضرت عبدلعظیم حسنی (ع)

به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدلعظیم حسنی (ع) برنامه‌های اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حسنی اعلام گردید. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) در هفته ولادت ایشان همواره غرق در نور و شادی شده و مردم از جای جای ایران برای زیارت به سوی شهرری روانه می‌شوند.

بر اساس این گزارش به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) و در طولانی‌ترین شب سال، محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با اجرای عباس سلیمی، مداحی مرتضی طاهری و قرائت قرآن کریم توسط حامد شاکرنژاد برگزار خواهد شد.


همچنین برنامه هایی همچون مسابقه حکمت نامه حسنی، مسابقه ثواب زیارت، طرح حفظ پیام امام رضا (ع) و جشن کودکانه گل‌های حسنی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس در هفته ولادت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۹۵۹/اعلام_برنامه_های_سالروز_ولادت_حضرت_عبدلعظیم_حسنی_ع را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: