Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:30:28 GMT

اصفهان| وزیر جهاد کشاورزی: تسهیلات کشاورزی به مناطق محروم پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۰۸۹/اصفهان_وزیر_جهاد_کشاورزی_تسهیلات_کشاورزی_به_مناطق_محروم_پرداخت_می_شود

اصفهان| وزیر جهاد کشاورزی: تسهیلات کشاورزی به مناطق محروم پرداخت می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: علاوه بر بودجه ۱.۵ میلیارد تومانی تصویب شده در مجلس با عنوان وام روستایی عشایری، بودجه مناسبی نیز برای تسهیلات کشاورزی در بودجه‌های سال ۹۷ و ۹۸ در نظر گرفته شده است. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، محمود حجتی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح سامانه آبیاری نوین اراضی کشاورزی شرکت سهامی زراعی گلپایگان که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سیستم‌های نوین آبیاری یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری، پشتیبانی رئیس جمهور و تأیید مجلس بوده وً با منابع مالی از صندوق توسعه، در اختیار شرکت‌ها و کشاورزان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای تسهیلات کشاورزی افزود: علاوه بر بودجه یک و نیم میلیارد تومانی تصویب شده در مجلس با عنوان وام روستایی عشایری، بودجه مناسبی نیز برای تسهیلات کشاورزی در بودجه‌های سال 97 و 98 در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه این اعتبارات کاملأ یارانه‌ای است، تصریح کرد: بخشی از سود مورد انتظار بانک‌ها در این تسهیلات از محل منابع توسط دولت تأمین شده و تسهیلاتی با نرخ‌های سود 4، 6 و 15 درصدی در شاخه‌های مختلف فعالیتی در مناطق محروم پرداخت می‌شود.

وی با دعوت از کارآفرینان و کشاورزان برای استفاده از این فرصت، بیان کرد: این تسهیلات می‌تواند هم در سرمایه گذاری در زیرساخت‌ها، هم در تولید و هم در خدمات بعد از تولید همچون صنایع تبدیلی غذایی و سردخانه ها، فوق‌العاده مؤثر باشد.

نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان استان گلستان تامین شده استکشت هیدروپونیک در برخی از مناطق استان یزد راه‌اندازی شدالبرز| سالانه حاصلخیزی 500 هزار هکتار از اراضی کشاورزی باید افزایش یابد

حجتی با بیان اینکه منابع آبی در کشور ما محدود است، گفت: نظام‌های نوین آبیاری فوق‌العاده در افزایش راندمان آبیاری مؤثر بوده و به همت کشاورزان در این زمینه و با بذرهای مرغوب و اجرای طرح‌های مکانیزاسیون می‌توان بهره‌وری را افزایش داد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه شرکت سهامی زراعی گلپایگان یکی از شرکت‌های موفق در کشور است، خاطرنشان کرد: امروز 540 هکتار از اراضی کشاورزی این شرکت در زمینه طرح‌های نوین آبیاری با سرمایه گذاری کشاورزان، شرکت و با حمایت و پشتیبانی دولت، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: 85 درصد آورده در این طرح سهم دولت و 15 درصد از آن مشارکت مردم بوده است.

حجتی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری خوبی در شرکت سهامی زراعی گلپایگان در حال انجام است، اظهار داشت: صورت حساب درآمد، سود، سود قابل تقسیم و میزان سودی که سهم دولت بوده و بر اساس مصوبه مقرر است دوباره در شرکت سرمایه‌گذاری شود به اضافه تسهیلات و کمک‌های بلاعوضی که در چهارچوب طرح‌های عمرانی است و از 3 جهت در شرکت سرمایه‌گذاری می‌شود باید به اطلاع مردم رسیده تا نگرانی‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۰۸۹/اصفهان_وزیر_جهاد_کشاورزی_تسهیلات_کشاورزی_به_مناطق_محروم_پرداخت_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: