Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@15:54:27 GMT

تأمین غذای سالم یکی از وظایف اصلی حاکمیت‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۱۴۷/تأمین_غذای_سالم_یکی_از_وظایف_اصلی_حاکمیت_ها_است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، پیروز حناچی در مراسم افتتاح و بازدید از یازدهمین نمایشگاه ارگانیک تهران که با حضور چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران­ و مدیران شهرداری در بوستان گفت‌ وگو برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شهرداری برای تداوم پدیده غذای سالم و ارگانیک چه خواهد کرد­گفت: موضوع محصولات ارگانیک چند دهه است که در دنیا مطرح شده و تاثیرات زیست‌ محیطی ناشی از استفاده از سموم و آفات از دلایل اصلی وجود این محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:­­اگر این محصولات کنترل کیفی لازم را داشته باشند­­ قابل عرضه به باقی کشورها نیز هستند. ما در شهرداری تهران و سازمان میادین­ میوه‌ وتره‌ بار این مسیر را تعقیب خواهیم کرد چون هیچ موضوعی مهم‌تراز­ سلامت شهروندان نیست.
­شهردار تهران گفت: ان‌شاءالله سازمان میادین و میوه‌وتره‌بار این موضوع را جدی‌تر از قبل تعقیب خواهد کرد. موضوع محصولات غذایی ارگانیک هم پدیده نسبتا جدیدی است و البته با توجه به چرخه غذایی موجود، توجه به آن نیز بسیار ضروری است.
حناچی در جواب این پرسش که آیا محصولات ارگانیک در تمامی میادین میوه‌ وتره‌ بار عرضه خواهند شد، با تاکید بر این‌که حالت ایده‌آل این است، عنوان کرد: از آن جا که محصولات ارگانیک قیمت بیشتری دارند، باید کاری کنیم در تمامی میادین به اندازه نیاز شهروندان وجود داشته باشند.
وی در پایان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که خودتان چند وقت یک‌بار به میدان میوه‌ وتره‌ بار می‌روید، پاسخ داد: من هر هفته به میدان میوه‌وتره‌بار می‌روم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۱۴۷/تأمین_غذای_سالم_یکی_از_وظایف_اصلی_حاکمیت_ها_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: