Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:04:05 GMT

اجرای بیش از ۶۰ برنامه بمناسبت گرامیداشت روز ارتش در سلماس و خوی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۳۲۹/اجرای_بیش_از_۶۰_برنامه_بمناسبت_گرامیداشت_روز_ارتش_در_سلماس_و_خوی

اجرای بیش از ۶۰ برنامه بمناسبت گرامیداشت روز ارتش در سلماس و خوی

فرمانده تیپ ۲۶۴ متحرک هجومی شهیدعلی عبدی ارتش در سلماس گفت: بمناسبت گرامیداشت روز ارتش بیش از ۶۰عنوان برنامه مختلف در سلماس و خوی برگزار خواهد شد.

سرهنگ ابراهیم حیدرزاده در گفت‌و گو با ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تبریک روز ارتش به فرمانده کل قوا و مردم گفت: ۲۹ فروردین یادآور آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی است که برای دفاع از عزت اسلامی و غرور ایرانی آماده جانفشانی‌اند و پاسخ هر گونه تعرض و دخالت دشمن را قاطعانه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده اظهار کرد: نیروهای ارتش با معنویت، دینداری و توکل به امدادهای خداوندی و برخورداری از عزم، اراده، بصیرت، ولایتمداری، تلاشی خستگی ناپذیر در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوان توانمند نظامی انقلاب انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش در شهرستان‌های سلماس و خوی بیان کرد: علاوه بر رژه باصلابت نیروهای مسلح درشهرستانهای خوی وسلماس، درطول هفته بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی وورزشی در شهرستانهای سلماس وخوی برگزار می‌شود.

حیدرزاده با اشاره به اهم برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش در شهرستان‌های سلماس و خوی تصریح کرد: دیداربا خانواده معظم شهدا، غبارروبی وعطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای تیپ ۲۶۴ شهید عبدی، عصری با قران، جلسه تبیین نقش تیپ ۲۶۴ در طول ۸ سال دفاع مقدس و برنامه‌های متعدد ورزشی از جمله این برنامه هاست.

فرمانده تیپ ۲۶۴ متحرک هجومی شهیدعلی عبدی ارتش در سلماس خاطرنشان کرد: با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌های یکبار دیگر اعلام خواهیم کرد در رکاب مولا و مقتدای خود اجازه تعرض به اجانب ودشمنان این آب و خاک نخواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۳۲۹/اجرای_بیش_از_۶۰_برنامه_بمناسبت_گرامیداشت_روز_ارتش_در_سلماس_و_خوی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: