Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:39:42 GMT

157 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۴۶۱/۱۵۷_کیلوگرم_تریاک_در_یزد_کشف_شد

157 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

یزد - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران 157 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری عبوری در این استان کشف شد.

به گزارش عصر روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدرضا مکی افزود: در این ارتباط 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال محوله یادشده از یزد به تهران را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال 1396 با دستگیری چهار هزار و 207 متهم ، 28 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این مقدار در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته، 19 درصد افزایش دارد.
55 درصد کشف مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و بقیه مربوط به فعالیت‌های انتظامی است، تعداد متهمان دستگیر شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 6 درصد افزایش دارد.
یزد نقش موثری در ارتباط استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، بعضا راه های آن برای انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.
هر ماه 5.5 تا 6.5 میلیون دستگاه خودرو از جاده های استان یزد تردد می کند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۴۶۱/۱۵۷_کیلوگرم_تریاک_در_یزد_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: