Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@21:46:35 GMT

آغاز پیش‌تولید سریال «بازی نقاب‌ها»/ استان گلستان لوکیشن اصلی خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۵۳۱/آغاز_پیش_تولید_سریال_بازی_نقاب_ها_استان_گلستان_لوکیشن_اصلی_خواهد_بود

آغاز پیش‌تولید سریال «بازی نقاب‌ها»/ استان گلستان لوکیشن اصلی خواهد بود

سریال «بازی نقاب‌ها» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی مهام پیش‌تولید خود را آغاز کرده تا برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، سیروس حسن‌پور از آغاز پیش‌تولید این سریال خبر داد و اعلام کرد که به زودی و طی هفته آینده تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی آغاز خواهد شد و بازیگرانی از جمله آزایتا حاجیان،‌ جعفر دهقان،‌ سیما خضرآبادی،‌منوچهر آذر، رزیتا غفاری، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی و چند بازیگر دیگر مقابل دوربین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال جدبد که قرار است برای شبکه دو سیما تولید شود با عنوان موقتی «بازی نقاب‌ها» ساخته می‌شود و احتمال زیاد نام آن تغییر خواهد کرد. این سریال که به قلم بهنام علیزاده نگاشته شده، در 40 قسمت 42 دقیقه‌ای تولید خواهد شد.

«بازی نقاب‌ها» در شهرهای بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان تصویربرداری می‌شود و در مجموع 8 ماه تصویربرداری آن زمان می‌برد.

«بازی نقاب ها» یک ملودرام عاشقانه است و از آنجایی که ترکمن‌ها را با عناصر اسب و گندم می‌شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است. داستان سریال در رابطه با ترکمن‌هاست و اتفاقاتی که بین دو طایفه می‌افتد که سالها با هم کدورت دارند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۵۳۱/آغاز_پیش_تولید_سریال_بازی_نقاب_ها_استان_گلستان_لوکیشن_اصلی_خواهد_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: