Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:05:44 GMT

انوش نصر ماسوله نشان درجه یک هنری دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۶۱۷/انوش_نصر_ماسوله_نشان_درجه_یک_هنری_دریافت_کرد

انوش نصر ماسوله نشان درجه یک هنری دریافت کرد

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در آئین اختتامیه جشنواره ملی فیلمنامه و نمایشنامه نویسی آیات که در رشت برگزار شد، گفت: تئاتر و سینما هویت نصر ماسوله را تشکیل نمی دهد بلکه این هنر بواسطه استادانی چون ایشان هویت می یابد.
فیروز فاضلی بیان کرد: نشان درجه یک هنری به افرادی تعلق می گیرد که سالیان سال در یک رشته هنری فعالیت کرده و در واقع به عنوان چهره ماندگار مطرح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این گواهی‌نامه براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی جلسه 569 مورخه 1384٬7٬12 به اجرا درآمده‌است.
انوش نصر ( نصرالله زاده ) در اسفند ماه سال 1318 در یک خانواده تالشی زبان ساکن رشت متولد شد و از دهه 30فعالیت های هنری خود را در زمینه تئاتر از تماشاخانه گیلان آغاز کرد و بعد از انقلاب در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و تاکنون بطور مستمر مشغول فعالیت هنری بوده است.
انوش نصر ماسوله نزدیک سه دهه مجری برنامه های رادیویی و تلویزیونی بوده و در کارنامه تصویری خود بیش از 15 فیلم سینمایی و قریب 20 اثر تلویزیونی را به ثبت رسانده که از شبکه های سراسری پخش شده است.
ای ایران سال 64 ، قربانی سال 65 ، مرغابی وحشی سال 65 ، سردار جنگل سال 67 ، صدای پای خدا سال 82 ، ساعت 25 سال 54 ، پشت پرده مه سال83 ، پسران جنگل شاقاجی سال55 ، همیشه پای یک زن در میان است سال 86 ، بالاتر از آسمان سال 86 و ... از جمله فیلم هایی است که انوش نصر ماسوله در آن به ایفای نقش پرداخته است.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده: کبیری
1881 / 2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۶۱۷/انوش_نصر_ماسوله_نشان_درجه_یک_هنری_دریافت_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: