Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@11:37:31 GMT

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در نمایشگاه بانک و بیمه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۹۷۷/حضور_بانک_قرض_الحسنه_رسالت_در_نمایشگاه_بانک_و_بیمه

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در نمایشگاه بانک و بیمه

پول‌نیوز - بانک قرض الحسنه رسالت با برپایی غرفه در دهمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک و بیمه حضور فعال دارد.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، در این نمایشگاه که از ۲۶ تا ۲۹ فروردین در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بانک قرض الحسنه رسالت فعالیت ها و خدمات خود را در عرصه بانکداری به مشتریان خود و عموم بازدیدکنندگان معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشگاه هر ساله با حضور جمع کثیری از بانک ها و شرکت های توانمند داخلی و خارجی برای ارائه آخرین دستاوردها در صنعت پولی کشور به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود.

برپایه این گزارش بیش از ۲۵۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده و حدود ۱۴۰۰۰ متر از فضای نمایشگاهی واگذار شده است.

همایش پیشکسوتان بازار سرمایه و رونمایی از کتاب تاریخچه بورس از جمله برنامه های این دوره از نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک و بیمه است. همچنین از یک تمبر یادبود با امضای مقامات عالی رتبه در روز افتتاحیه نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

گفتنی است غرفه کودک و نوجوان با هدف فرهنگسازی بازار پول، سرمایه و صنعت مالی برای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه فعال خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امسال « فاینکس ۲۰۱۷ » در مساحتی بالغ بر ۳۴ هزار متر مربع برگزار می شود که ۱۵ هزار متر مربع آن فضای مفید است.

بانک قرض الحسنه رسالت پذیرای مشتریان و بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۹۷۷/حضور_بانک_قرض_الحسنه_رسالت_در_نمایشگاه_بانک_و_بیمه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: