Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:11:41 GMT

حذف زود هنگام سید احمد محمدی از کشتی آزاد قهرمانی آسیا / پیروزی سرمستی و حاج‌آقانیا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۱۴۷/حذف_زود_هنگام_سید_احمد_محمدی_از_کشتی_آزاد_قهرمانی_آسیا_پیروزی_سرمستی_و_حاج_آقانیا

حذف زود هنگام سید احمد محمدی از کشتی آزاد قهرمانی آسیا / پیروزی سرمستی و حاج‌آقانیا

نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان که پس از مدت‌ها دوری از میادین، عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است با شکست در همان دور نخست حذف شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2018 در بیشکک پایتخت قرقیزستان، نادر حاج آقانیا نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در دور نخست برابر راحول از هند هشت بر پنج پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج آقانیا در ادامه‌ نیز تسه وین از مغولستان را 14 بر 13 شکست داد.

در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست برابر حریف خود از مغولستان هشت بر سه پیروز شد.

در وزن 70 کیلوگرم سید احمد محمدی، دارنده نقره و برنز  جهان در دور نخست 14 بر 12 مغلوب اوتوگورو از ژاپن شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۱۴۷/حذف_زود_هنگام_سید_احمد_محمدی_از_کشتی_آزاد_قهرمانی_آسیا_پیروزی_سرمستی_و_حاج_آقانیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: