Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:50:21 GMT

رییس جدید دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+تصویر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۱۹۵/رییس_جدید_دانشگاه_علمی_کاربردی_کهگیلویه_و_بویراحمد_منصوب_شد_تصویر

رییس جدید دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+تصویر

دکتر موسایی جایگزین دکتر عباس ظریفی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، با حکم رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور، دکتر موسایی که پیش از این استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج بود، جایگزین دکتر عباس ظریفی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر موسایی دارای سوابقی از جمله: عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه یاسوج، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی دانشگاه یاسوج، معاون پژوهشی و فناوری دانشکده مهندسی است.     موسایی ۳۵ ساله و دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ کشور آلمان است و همچنین رتبه دوم دهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور را طی سال ۸۵ در کارنامه خود دارد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۱۹۵/رییس_جدید_دانشگاه_علمی_کاربردی_کهگیلویه_و_بویراحمد_منصوب_شد_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: