Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:22:01 GMT

استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در شهرستان لردگان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۲۱۳/استقرار_کلینیک_سیار_دندانپزشکی_در_شهرستان_لردگان

استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در شهرستان لردگان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در راستای اجرای طرح تحول سلامت خدمات دهان و دندان، کلینیک سیار دندانپزشکی در دهستان ارمند و سونک شهرستان لردگان مستقر شد.

در این کلینیک، خدماتی همچون پر کردن، کشیدن، جرم گیری، بروساژ و وارنیش فلوراید دهان و دندان تا پایان فصل تابستان و توسط دو دندانپزشک به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت ارائه این خدمات با کودکان زیر ۱۵ سال، مادران شیرده و باردار است.

پیش بینی می‌شود ۱۳ هزار نفر از خدمات این کلینیک سیار بهره مند شوند.

دهستان ارمند و سونک در بخش مرکزی شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/خ

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در دهستان ارمند و سونک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۲۱۳/استقرار_کلینیک_سیار_دندانپزشکی_در_شهرستان_لردگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: