Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:28:05 GMT

اعزام ۸۰ واحد کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۲۲۷/اعزام_۸۰_واحد_کلینیک_سیار_دندانپزشکی_به_مناطق_محروم

امروز طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت و در قالب طرح تحول نظام سلامت، ۸۰ واحد کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم کشور اعزام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حمید صمدزاده - رییس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم تاکید کرد: اعزام ٨٠ واحد کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم گامی دیگر در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این موبایل کلینیک‌ها تمام تجهیزات دندانپزشکی برای ارائه خدمات عمومی دندانپزشکی به همراه یک راننده، یک دندانپزشک و یک دستیار فراهم است.

وی ادامه داد: این واحدهای سیار مجهز به جی پی اس هستند و در هر استان دو دستگاه موبایل کلینیک توزیع می‌شود. در مناطق محروم‌تر نیز در صورت لزوم تعداد بیشتری مستقر می‌شوند.

صمدزاده با بیان اینکه خدماتی که این کلینیک‌های سیار ارایه می‌دهند، رایگان خواهد بود، افزود: مناطق محرومی که برای ارائه این خدمات در نظرگرفته‌ایم از قبل شناسایی شده‌اند. نحوه پذیرش بیمار نیز براساس لیستی است که دانشگاه علوم پزشکی محل برحسب اولویت‌ها تهیه کرده است.

صمدزاده هزینه هر واحد موبایل کلینیک را ٣٠٠ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این هزینه توسط وزارت بهداشت تامین شده است و خیرین در ارائه خدمات بعدی مشارکت می‌کنند.

حضور وزیر بهداشت در مراسم اعزام ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مراسم اعزام ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۲۲۷/اعزام_۸۰_واحد_کلینیک_سیار_دندانپزشکی_به_مناطق_محروم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: