Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:42:13 GMT

واژگونی خودروی پراید در اسفراین ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۳۱۲/واژگونی_خودروی_پراید_در_اسفراین_۲_کشته_و_۲_مصدوم_برجای_گذاشت

واژگونی خودروی پراید در اسفراین ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

اسفراین- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: واژگونی خودروی پراید در محور سنخواست به اسفراین دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاریمهر، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: برابر اعلام پاسگاه انتظامی سارمران مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودروی پراید در محور سنخواست به اسفراین بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر گزارش مأموران، راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده در دم فوت و یکی از سرنشینان نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی اسفراین بابیان اینکه دو سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه ترکیدن لاستیک خودرو را علت این حادثه عنوان کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۳۱۲/واژگونی_خودروی_پراید_در_اسفراین_۲_کشته_و_۲_مصدوم_برجای_گذاشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: