Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:18:37 GMT

کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی یادآور ۸ سال دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۳۴۷/کنگره_ملی_۲۰۰۰_شهید_خراسان_جنوبی_یادآور_۸_سال_دفاع_مقدس

کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی یادآور ۸ سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در نشست خبری گفت:کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی با کمک مردم در حال برگزاری است و مردم یار همیشه در صحنه نیز هستند.

وی افزود:مصاحبه با خانواده های شهدا، آماده کردن دو هزار کتاب جیبی،نوشتن 160 کتاب،برگزاری یادواره های شهدا از جمله کارهایی است که در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قاسمی گفت:اجلاس اهل سنت،اجلاس نیروهای مسلح،اجلاس فضای مجازی از جمله برنامه های کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان افزود:در حال حاضر 50 درصد توان سپاه درگیر کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی هستند و همچنین تعداد 228 گروه جهادی در حال فعالیت برای این کنگره هستند.

وی اظهار کرد:نقاشی دیواری،تپه نویسی،آماده کردن تندیس شهدا، جشنوار فیلم کوتاه و تولید 300 برنامه رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه ها در راستای کنگره است.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی برای اولین بار در استان ما برگزار می شود،بیان کرد:این کنگره ملی است و برنامه های آن نیز ملی است. 
انتهای پیام/غ

کنگره ملی 2000 شهید خراسان جنوبی در حال برگزاری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۳۴۷/کنگره_ملی_۲۰۰۰_شهید_خراسان_جنوبی_یادآور_۸_سال_دفاع_مقدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: