Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@20:18:58 GMT

تشییع سرباز گمنام امام زمان(عج) در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۴۷۴/تشییع_سرباز_گمنام_امام_زمان_عج_در_زاهدان

تشییع سرباز گمنام امام زمان(عج) در زاهدان

مردم زاهدان، امروز با شهید عشوری ، از سربازان گمنام امام زمان (عج) وداع کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ،مرکز سیستان وبلوچستان ، مراسم تشییع این شهید بزرگوار پس از اقامه نماز جمعه زاهدان برگزار شد .در این مراسم آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، عزیمت شهید عشوری را از شمالی ترین نقطه به جنوبی ترین نقطه کشور برای جانفشانی در راه حفظ امنیت و آرامش هموطنانش، نشانه عزم و ارادت این شهید بزرگوار بیان کرد و گفت همه ما درقبال این رشادت ها مسئول هستیم و وظیفه ما سنگین تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم زاهدان نیز در این مراسم از همت سربازان گمنام امام زمان (عج ) و سایر نیروهای امنیتی انتظامی که حافظ امنیت سیستان وبلوچستان و سایر نقاط کشور هستند، تقدیر کردند.شهید عشوری، پس از تشییع در زاهدان، برای خاکسپاری در زادگاهش به استان گیلان منتقل شد.حسن عشوری، از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که دو روز پیش در مقابله با تروریست های تکفیری در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۴۷۴/تشییع_سرباز_گمنام_امام_زمان_عج_در_زاهدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: