Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@08:46:12 GMT

حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه و تکلیف شرعی است/به برکت سربازان گمنام ایران در امنیت است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۴۷۵/حضور_در_پای_صندوق_های_رأی_یک_وظیفه_و_تکلیف_شرعی_است_به_برکت_سربازان_گمنام_ایران_در_امنیت_است

حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه و تکلیف شرعی است/به برکت سربازان گمنام ایران در امنیت است

حجت الاسلام مراد امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر (ع) فرزند بزرگ امام حسین (ع) بود که در سال ۳۳ هجری قمری دیده به جهان گشود .

وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) پرداخت و گفت: ایشان پسر والای امام حسین(ع) بود، جوانی زیبا که همانند جدَ خود رسول خدا(ص) در سیرت سپید و در صورت آسمانی می‌کرد و هماره یاد و نام پیامبر(ص) از چگونگی سخن گفتن و یا راه رفتن و دیگر برخوردهای اجتماعی اخلاقی او می تراوید از این رو، امام حسین(ع) او را شبیه‌ترین مردم حتی نسبت به خود در خلقت و آفرینش، اخلاق و صفات روحی، گفتار و آداب اجتماعی به رسول خدا(ص) معرفی می کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر گیان گفت: افزون بر صفات ظاهری و باطنی که به طور چشمگیر در وجود حضرت علی اکبر(ع) دیده می شد، کمالات و مقامات معنوی وی نیز در رتبه برتر از دیگران قرار داشت و به همین خاطر است که روز میلاد جوان دشت کربلا را روز جوان نامگذاری کرده اند .

وی افزود : جوان کسی است که مرحله ای به نام بلوغ را پشت سر گذاشته و تغییر کلی پیدا کرده و از دنیای بدون دغدغه کودکی خارج و به دنیای پر مسئولیت بزرگسالی وارد شده است.

امیدی تصریح کرد: شما جوانان مسلمان لازم است که در تحقیق و بررسی حقایق اسلام، در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره اصالت های اسلامی را در نظر گرفته و امتیازاتی که اسلام را از همه مکاتب دیگر جدا می سازد فراموش نکنید .

وی در ادامه با اشاره به میلاد باشکوه امام عصر(عج) و روز سربازان گمنام گفت: سربازان گمنام دارای پنج ویژگی هستند، مورد تایید امام و رهبری بوده و هستند، مدیریت این سربازان گمنام برعهده يك فرد قريب به اجتهاد است يعني محور شرع و قانون و اخلاق است، وابسته به اطلاعات شرق وغرب نيست خودش تربيت و خودش اقدام مي كند.

امام جمعه شهر گیان با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های سربازان گمنام امنيت زا بودن آنهاست، ابراز داشت: به برکت وجود آنان است که اطراف ايران در آتش مي سوزد ولي هنوز يك داعشي نتوانسته است در ايران نفوذ کند؛ اينها سرباز به علاوه گمنام هستند يعني اول سرباز و با وصف گمنام آمده است .

وی در پایان با اشاره به بحث انتخابات و با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی عنوان کرد: این یک وظیفه و تکلیف شرعی است و این حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان استکبار است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۴۷۵/حضور_در_پای_صندوق_های_رأی_یک_وظیفه_و_تکلیف_شرعی_است_به_برکت_سربازان_گمنام_ایران_در_امنیت_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: