Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:20:03 GMT

مرکز خيريه دست هاي مهرباني در شهرستان داراب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۵۱۱/مرکز_خیریه_دست_های_مهربانی_در_شهرستان_داراب_افتتاح_شد

مرکز خيريه دست هاي مهرباني در شهرستان داراب افتتاح شد

خبرگزاري آريا - مرکز خيريه دست هاي مهرباني توسط دکتر علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در شهرستان داراب در استان فارس افتتاح شد .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي ، اين مرکز با 4000 متر زير بنا داراي امکانات کارگاه هاي اشتغالزايي، مرکز توانبخشي، مرکز نگهداري کودکان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.
همچنين در اين مراسم دکتر محسني بند پي رييس سازمان بهزيستي کشور ، دکتر علي ربيعي را همراهي کرد.
دکتر علي ربيعي روز گذشته در چهاردهمين سفر استاني خود در استان فارس حضور يافت و در جلسات شوراي اداري استان شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۵۱۱/مرکز_خیریه_دست_های_مهربانی_در_شهرستان_داراب_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: