Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:45:13 GMT

جدیدترین نماهنگ خواننده نوجوان مقاومت +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۶۹۳/جدیدترین_نماهنگ_خواننده_نوجوان_مقاومت_فیلم

جدیدترین نماهنگ خواننده نوجوان مقاومت +فیلم

یکی از جدیدترین نماهنگ‌های هادی فاعور در شبکه طه با عنوان ایها السبط یابن البتول به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تولید شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «هادی فاعور» نوجوان خوش صدای شیعه سوریه‌ای است. او متولد شهر فوعه در کشور سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوعه و کفریا همان دو شهر شیعه نشینی هستند که سال‌ در محاصره تروریست‌های تکفیری از جمله داعش بوده‌اند. مداحی‌‌ها و ترانه‌های حماسی فاعور در فضای مجازی طرفداران زیادی از کشورهای مختلف را جذب خود کرده است. مردم عرب زبان منطقه، هادی فاعور را با عنوان «منشد المقاومة» یعنی «خواننده مقاومت» می‌شناسند.

شناخته شدن هادی فاعور در ایران از فیلم مداحی کردن او در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم حزب الله لبنان آغاز شد. اما شهرت فاعور در لبنان به نماهنگ‌هایی برمی‌گردد که مؤسسات فرهنگی تحت حمایت حزب‌الله از او ساخته‌اند. آغاز شهرت فاعور در کشور لبنان بیشتر از نماهنگ «أنا ثائر» به معنای «من انقلابی‌ام» آغاز شد. او در این نماهنگ شعری درباره خط انقلابی و مقاومت در صحن مطهر حرم حضرت زینب(س) در دمشق اجرا کرده است.

نماهنگ‌های کودکانه و حماسی او در لبنان محصول شبکه «طه» و موسسه «بنت الهدی» بوده است. مداحی‌های مختلف هادی فاعور در محافل شیعیان حزب الله لبنان مثل مراسم‌های ویژه سازمان پیشاهنگان امام مهدی(عج) (جمعیّة کشّافة الإمام المهدی عجل الله فرجه)، بازار شیعیان لبنان و مراسم سالگرد تاسیس حزب الله، از جمله کلیپ‌های مشهور او در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است. یکی از مداحی‌های هادی فاعور که آن را در محافل مختلفی می‌خواند بخش عربی مداحی معروف عربی- فارسی میثم مطیعی علیه داعش است (با اذن رهبرم، از جانم بگذرم، در راه این حرم، در راه یار...)

پای فاعور به گروه‌های مقاومت حشدالشعبی عراق هم باز شده است. آلبوم نماهنگ‌های عربی او برای حرکت النجبای عراق با عنوان «نجبائک یا عباس» در شبکه ماهواره‌ای «النجباء» منتشر شده است. «لبیک یا مهدی(عج)»، «ادعوالحشدنا»، «قسما»، «مشکور شیخ اکرم» و... از جمله نماهنگ‌های منتشر شده با صدای هادی فاعور برای رزمندگان مقاومت عراق است.

شبکه «طه» شبکه مخصوص کودکان در لبنان است که وابسته به حزب الله لبنان است. در این شبکه عموما کارتون و کلیپ‌های جذاب با محتوای دینی و اجتماعی و خانواده پخش می‌شود. کلیپ‌هایی که تهیه و پخش می‌شود غالبا با اجرای کودکان لبنانی انجام می‌شود. یکی از جدیدترین نماهنگ‌های هادی فاعور در شبکه طه با عنوان «ایها السبط یابن البتول» به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تولید شده است. فضای اجرای این موسیقی در دسته جات عزاداری و مراسم‌های ویژه نوجوانان گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) است. موسیقی و شعر این نماهنگ مشابه آهنگ ایرانی «ای مجاهد شهید مطهر...» است که توسط «محمد علی گلریز» خوانده شده است. نماهنگ عربی فاعور در لبنان در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P1361/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۶۹۳/جدیدترین_نماهنگ_خواننده_نوجوان_مقاومت_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: