Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-28@15:38:26 GMT

برنامه و نتایج لیگ اروپا جام یوفا (۲۰۱۷ ۲۰۱۸) +جدول

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۷۷۶/برنامه_و_نتایج_لیگ_اروپا_جام_یوفا_۲۰۱۷_۲۰۱۸_جدول

برنامه و نتایج لیگ اروپا جام یوفا (۲۰۱۷ ۲۰۱۸) +جدول

لیگ اروپا UEFA Europa League (که قبلاً با نام جام یوفا شناخته می‌شد) نام رقابت‌های فوتبالی است که بین تیم‌های برگزیدهٔ اروپایی برگزار می‌شود. این مسابقات، که بعد از لیگ قهرمانان اروپا دومین رقابت فوتبالی معتبر در سطح قارهٔ اروپا است، هر سال تحت نظر اتحادیهٔ فوتبال اروپا (یوفا) برگزار می‌شود. انتخاب تیم‌ها برای این مسابقات، بر اساس عملکرد آن‌ها در رقابت‌های داخلی کشور خود، شامل لیگ و جام حذفی، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات که سابقاً با نام جام یوفا برگزار می‌شد، به دلیل تغییراتی که در شکل و ساختار آن به وجود آمد، از ژوئن ۲۰۰۹ به بعد و برای فصل ۱۰-۲۰۰۹ با نام جدید لیگ اروپا برگزار می‌شود. برای بررسی رکوردها و نتایج، لیگ اروپا و جام یوفا هر دو مسابقات یکسانی در نظر گرفته می‌شوند و لیگ اروپا در واقع همان جام یوفا است که با نام و علامتی جدید برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها از سال ۱۹۷۱ و به عنوان جایگزین جام اینترسیتیز فیر کاپ آغاز شد، اما در رکوردها و نتایج، رقابت‌های اینترسیتیز فیر کاپ به عنوان جام یوفای سابق لحاظ نمی‌شود. در سال ۱۹۹۹، جام برندگان باشگاه‌های اروپا منسوخ و با جام یوفا ادغام شد. در رقابت‌های فصل ۰۵-۲۰۰۴، یک گروه دیگر به مرحلهٔ پیش از دور حذفی افزوده شد. در تغییراتی که در سال ۲۰۰۹ در این رقابت‌ها به وجود آمد، جام اینترتوتو در این رقابت‌ها ادغام شد و با افزودن یک گروه دیگر در مرحلهٔ مقدماتی و ایجاد تغییراتی در نحوهٔ راهیابی تیم‌ها به این مسابقات، رقابت‌ها شکل گسترده‌تری به خود گرفت.

جوایز نقدی لیگ اروپا

همانند لیگ قهرمانان اروپا جایزه نقدی پس از هر دور با معیار حضور و نتیجه کسب شده از منبع درامد های حق پخش تلویزیونی به تیم ها اعطا میشود. توجه کنید که در لیگ اروپا بر خلاف لیگ قهرمانان پیروزی در مرحله ی پلی آف جایزه ی نقدی ندارد و برندگان این مرحله فقط جایزه ی حضور در مرحله ی گروهی را دریافت می کنند.

حضور در مرحله اول انتخابی: €۲۰۰٬۰۰۰حضور در مرحله دوم انتخابی: €۲۱۰٬۰۰۰حضور در مرحله سوم انتخابی: €۲۲۰٬۰۰۰حذف شدن در مرحله پلی آف:€۲۳۰٬۰۰۰حضور در مرحله گروهی: €۲٬۴۰۰٬۰۰۰کسب پبروزی در گروه: €۳۶۰٬۰۰۰کسب تساوی در گروه: €۱۲۰٬۰۰۰کسب رتبه اول در گروه: €۵۰۰٬۰۰۰کسب رتبه دوم در گروه: €۲۵۰٬۰۰۰حضور در یک شانزدهم نهایی: €۵۰۰٬۰۰۰حضور در یک هشتم نهایی: €۷۵۰٬۰۰۰حضور در یک چهارم نهایی: €۱٬۰۰۰٬۰۰۰حضور در نیمه نهایی: €۱٬۵۰۰٬۰۰۰نایب قهرمان: €۳٬۵۰۰٬۰۰۰قهرمان: €۶٬۵۰۰٬۰۰۰ساعت بازی های لیگ اروپا (یوفا)

پنجشنبه ۲ آذر ۹۶

کلن – آرسنال  (  ساعت: ۲۱:۳۰ )

میلان – آستریا وین (  ساعت: ۲۳:۳۵ زنده از شبکه سه )

برنامه و نتایج بازی های لیگ اروپا (یوفا)گروه Dپنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶آستریا وین۱ – ۵آث میلانریه کا۱ – ۲آ ا ک یونانپنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶آ ا ک یونان۲ – ۲آستریا وینآث میلان۳ – ۲ریه کاپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶آث میلان۰ – ۰آ ا ک یونانآستریا وین۱ – ۳ریه کاپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶آ ا ک یونان۰ – ۰آث میلانریه کا۱ – ۴آستریا وینپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶آث میلان–آستریا وین۲۳:۳۵آ ا ک یونان–ریه کا۲۳:۳۵پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶آستریا وین–آ ا ک یونان۲۱:۳۰ریه کا–آث میلان۲۱:۳۰جدول گروه Dتیمبازیهاامتیاز۱آث میلان۴۸۲آ ا ک یونان۴۶۳آستریا وین۴۴۴ریه کا۴۳

گروه h

گروه Hپنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ستاره سرخ بلگراد۱ – ۱باته بوریسوفجمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶آرسنال۳ – ۱کلنپنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶کلن۰ – ۱ستاره سرخ بلگرادباته بوریسوف۲ – ۴آرسنالپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶باته بوریسوف۱ – ۰کلنستاره سرخ بلگراد۰ – ۱آرسنالپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶کلن۵ – ۲باته بوریسوفآرسنال۰ – ۰ستاره سرخ بلگرادپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶باته بوریسوف–ستاره سرخ بلگراد۲۱:۳۰کلن–آرسنال۲۱:۳۰پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ستاره سرخ بلگراد–کلن۲۳:۳۵آرسنال–باته بوریسوف۲۳:۳۵جدول گروه Hتیمبازیهاامتیاز۱آرسنال۴۱۰۲ستاره سرخ بلگراد۴۵۳باته بوریسوف۴۴۴کلن۴۳

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۷۷۶/برنامه_و_نتایج_لیگ_اروپا_جام_یوفا_۲۰۱۷_۲۰۱۸_جدول را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: