Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@03:13:25 GMT

یک کشته و دو زخمی در محور آبیز- حاجی آباد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۸۱۷/یک_کشته_و_دو_زخمی_در_محور_آبیز_حاجی_آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، یک دستگاه وانت پیکان حدود ساعت 11 ظهر امروز از سمت حاجی آباد به سمت آبیز در حرکت بود که در حوالی روستای چناران واژگون شد.

راننده وانت به ابن دلیل که قصد برخورد با کودک 4 ساله دوچرخه سوار را نداشت از جاده منحرف می شود که متاسفانه با کودک هم برخورد می کند و راننده اتومبیل در دم جان باخت
در این حادثه کودک و سرنشین وانت پیکان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده حاجی آباد به آبیز در چند سال اخیر جان 20 نفر را گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۱۷/یک_کشته_و_دو_زخمی_در_محور_آبیز_حاجی_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: