Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:54:29 GMT

زخمی شدن ۷ زن و کودک در صنعاء/کشته شدن ۲ نظامی سعودی در عسیر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۹۷۶/زخمی_شدن_۷_زن_و_کودک_در_صنعاء_کشته_شدن_۲_نظامی_سعودی_در_عسیر

زخمی شدن ۷ زن و کودک در صنعاء/کشته شدن ۲ نظامی سعودی در عسیر

زخمی شدن ۷ زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی به شمال صنعاء و کشته شدن ۲ نظامی سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در عسیر از جمله تحولات یمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یگان های تک تیرانداز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز چهارشنبه دو نظامی سعودی را در عسیر هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که در عملیات تک تیراندازان نیروهای یمنی در مقابل گذرگاه مرزی علب در عسیر دو نظامی سعودی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که ۱۱۹ نظامی سعودی در ۳ ماهه نخست از سال جدید میلادی به ضرب گلوله تک تیراندازان وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده اند.

از سوی دیگر در حملات جنگنده های سعودی به منازل شهروندان یمنی در شمال صنعاء پایتخت ۷ زن و کودک زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در حمله جنگنده های سعودی به منطقه الحتارش در بخش بنی الحارث در شمال صنعاء ۷ کودک و زن زخمی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۷۶/زخمی_شدن_۷_زن_و_کودک_در_صنعاء_کشته_شدن_۲_نظامی_سعودی_در_عسیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: