Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:09:59 GMT

اکران فیلم انیمیشن در مسیر باران با حضور عوامل و بازیگران در تهران + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۰۴۲/اکران_فیلم_انیمیشن_در_مسیر_باران_با_حضور_عوامل_و_بازیگران_در_تهران_فیلم

اکران فیلم انیمیشن در مسیر باران با حضور عوامل و بازیگران در تهران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم انیمیشن " در مسیر باران" کاری از موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با حضور عوامل و بازیگران اصلی این فیلم با همت دفتر سرپرستی آستان قدس رضوی استان تهران در پردیس سینمایی کوروش اکران شد. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، مراسم اکران فیلم سینمایی "انیمیشن در مسیر باران" تولید موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با حضور و تقدیر از عوامل فیلم و بازیگران و مسئولان دفتر آستان قدس رضوی استان تهران در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر باران داستان دیدار ریان ابن صلت (از بزرگترین مورخین و راویان حدیث شیعه ) و امام رضا (ع) را نقل می کند ؛ سند این واقعه در کتاب شریف "عیون ال اخبار الرضا" وجود دارد ، فیلم‌نامه بدون دخل و تصرف و بر اساس مستندات تاریخی تنظیم شده و به تکنیک  موشن کپچر( ضبط حرکت کاراکترهای زنده و انتقال آن به کاراکترهای دیجیتالی ) انیمیت شده است.

در این انیمیشن بازیگرانی مطرحی چون امین زندگانی و رحیم نوروزی به ایفای نقش پرداخته اند و یکی از بهترین تیم های دوبله ایران به سرپرستی مهوش افشاری و همکاری گویندگانی چون امین زندگانی، رحیم نوروزی، حسین عرفانی، ناصر احمدی، خسرو شمشیر گران، علی همت مومیوند، مریم شیرزاد و شوکت حجت دوبله این انیمیشن را برعهده داشته اند.

گوشه‌هایی از مراسم اکران ویژه فیلم انیمیشن "درمسیر باران" در پردیس سینمایی کورش را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

اکران انیمیشن در مسیر باراناکران انیمیشن در مسیر باراناکران انیمیشن در مسیر باراناکران انیمیشن در مسیر باران R30129/P1010114/S4,34/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۴۲/اکران_فیلم_انیمیشن_در_مسیر_باران_با_حضور_عوامل_و_بازیگران_در_تهران_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: