Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@20:00:13 GMT

احساس غرور، عزت و امیدواری در جامعه از دستاوردهای عملیات ضربت محرم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۰۴۷/احساس_غرور_عزت_و_امیدواری_در_جامعه_از_دستاوردهای_عملیات_ضربت_محرم

سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه اظهار کرد: عملیات «ضربت محرم» با رمز مقدس «یا حسین(ع)» که با شلیک 6 فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه‌های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در کرمانشاه به مقر تروریست‌های مزدور و جنایتکار در فاصله 570 کیلومتری انجام شد پاسخ قاطع سپاه نسبت به اقدامات ترویستی اخیر در اهواز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی این عملیات 7 فروند پهپاد رزمی نیز مواضع و مقرهای تجمع و پشتیبانی تروریست‌های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند، گفت: این عملیات به اجابت فرمان رهبری که فرمود گوشمالی سخت به عوامل تروریستی اهواز داده خواهد شد، انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه خبر انجام عملیات علاوه بر پوشش خبری توسط رسانه‌های داخلی، بازتاب وسیعی در رسانه‌های خارجی و معاند داشت، تصریح کرد: رسانه‌های خارجی این اقدام را جواب قاطع نظام جمهوری اسلامی به تروریست‌ها دانستند که این موضوع اهمیت این عملیات را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اهمیت عملیات ضربت محرم به اندازه اهمیت لبیک به فرمان رهبری است، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «دوران بزن درو» تمام شده است و یکی بزنند 10 تا می‌خورند که این امر در این حمله موشکی به آن‌ها ثابت شد.

سیاهوشی با بیان اینکه عملیات ضربت محرم پاسخ قاطع و دندان شکن سپاه نسبت به حادثه تروریستی اهواز است، عنوان کرد: دشمنان نظام بدانند سپاه و نیروهای مسلح در کنار مردم به هرگونه تهدید و تجاوز نسبت به جمهوری اسلامی پاسخی سخت خواهد داد.

وی احساس غرور، عزت و امیدواری در جامعه را از دستاوردهای عملیات ضربت محرم دانست و یادآور شد: این عملیات که موجب به هلاکت رسیدن شماری از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز شد موجب تسلی دل داغ‌دیدگان حمله تروریستی اهواز شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه عملیات ضربت محرم موید شعار ما می‌توانیم است، خاطرنشان کرد: پیام این عملیات به دشمنان این است که چنانچه بخواهند غلطی اضافی کرده و یا خیال تهدید نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند به طور قطع با پاسخ دندان شکن و قاطع سپاه و فرزندان این ملت روبرو خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۴۷/احساس_غرور_عزت_و_امیدواری_در_جامعه_از_دستاوردهای_عملیات_ضربت_محرم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: