Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@11:01:02 GMT

ارتقاء بیمارستان آل جلیل آق قلا به آموزشی درمانی بهترین خاطره 96 بود/عیدی بیمارستان به همشهریان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۰۵۹/ارتقاء_بیمارستان_آل_جلیل_آق_قلا_به_آموزشی_درمانی_بهترین_خاطره_۹۶_بود_عیدی_بیمارستان_به_همشهریان

ارتقاء بیمارستان آل جلیل آق قلا به آموزشی درمانی بهترین خاطره 96 بود/عیدی بیمارستان به همشهریان

تبدیل بیمارستان آل جلیل به بیمارستان آموزشی و درمانی هم رده با بیمارستان های استان از خبر های خوش سال 96 برای من بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، این بار به سراغ سرپرست بیمارستان آل جلیل آق قلا رفتیم تا گفتگوی صمیمی را در آخرین روزهای سال 1396 با وی داشته باشیم.

خودتان را برای ما معرفی کنید ؟

میلاد علیمی متخصص بیماری های داخلی و سرپرست بیمارستان آل جلیل آق قلا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پسر 4 ساله دارم آرزوی زندگی آرام و بی دردسر دارم .

وضعیت بیمارستان چطور است ؟

با یاری خداوند در سال 96 کارهای بزرگی در بیمارستان انجام شد که به همت بزرگواران دانشگاه علوم پزشکی و حمایت مجمع خیرین سلامت بیمارستان آق قلا بوده است.

ما توانستیم در طی سال 96 لاپاراسکوپی را در اتاق عمل فعال کردیم. بخش تاسیسات بیمارستان مشکلات زیادی داشت که از ابتدای سال قسمت سرمایشی درمانگاه را کامل کردیم و بعد مشکلات تاسیسات داخل بیمارستان و گرمایشی آن را که مرتفع کردیم و در این قسمت هیچ مشکلی نداریم

همچنین با توجه به تعمیرات زیربنایی که انجام شد چندین سال تاسیسات بیمارستان بدون مشکل کار خواهد کرد و به مردم عزیز شهرستان خدمت رسانی خواهد کرد.

با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله در آغاز سال پیامی را به عنوان شعار سال انتخاب میکنند پیش بینی شما از شعار سال آینده چیست؟

با توجه به شرایط اقتصادی و تاکیدی که مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی به مردم بهبود وضعیت معیشتی مردم دارند فکر میکنم که در راستای شعار های سال های گذشته باید همتی از جانب مسئولین باشد که ما در واحد های مختلف اداری از جمله بیمارستان این همت را باید داشته باشیم که به مردم با امکانات موجود بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم تا بتوانیم در راستای شعار سال های گذشته اقتصاد مقاومتی را به پیش ببریم.

 

خاطره خوبی که از سال 96 دارید چه خاطره ای است؟

هر روزی که بیماران همراهان بیمارن لبخند روی لبشان باشد و رضایت داشته باشند بهترین خاطره برای من است. برای من بهترین خاطره رضایتمندی بیمار است.

کارها و پیشرفت هایی که انجام شده است یک طرف و تبدیل بیمارستان آل جلیل به بیمارستان آموزشی و درمانی هم رده با بیمارستان های استان از خبر های خوش سال 96 برای من بوده. زیرا که مطمئنا باعث پیشرفت شگرفی در سطح بیمارستان چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ علمی که این به خدمت رسانی مردم کمک میکند

خاطره بدی از سال 96 دارید؟

خاطره بد به خصوص زمانی که در محل کار هستیم زمانی است که متاسفانه علیرغم زحمت ها و کارهای تیمی انجام شده در بیمارستان نتیجه ای حاصل نمی شود و خدای نکرده بیماری را از دست میدهیم.ان شاءالله که این اتفاق کمتر و کمتر بشود

عیدی سرپرست بیمارستان آل جلیل آق قلا به مردم شهرستان چیست؟

فکر میکنم بهترین کاری که میشود به عنوان هدیه انجام داد خدمات رسانی به ویژه در تعطیلات پیش رو باشد. در حدود یک ماه در حال تلاش هستیم تا بتوانیم تمام واحد هایمان چه از لحاظ دارو و تجهیزات ذخیره لازم را داشته باشیم و متخصصین عزیز حضور داشته باشند که ما بتوانیم نقص و اشکال را به کمترین حد ممکن برسانیم.

اسپی دژ نیز به نوبه خود برای وی آرزوی موفقیت و توفیق خدمت هر چه بیشتر به همشهریان عزیز را دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۵۹/ارتقاء_بیمارستان_آل_جلیل_آق_قلا_به_آموزشی_درمانی_بهترین_خاطره_۹۶_بود_عیدی_بیمارستان_به_همشهریان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: