Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:23:46 GMT

۳۲ فروشگاه غیرمجاز سموم کشاورزی در استان فارس پلمب شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۷۸۸/۳۲_فروشگاه_غیرمجاز_سموم_کشاورزی_در_استان_فارس_پلمب_شد

۳۲ فروشگاه غیرمجاز سموم کشاورزی در استان فارس پلمب شد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از پلمب ۳۲ فروشگاه غیرمجاز سموم و کشف ۲۸۰ کیلو گرم انواع سموم قاچاق در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عزیز الله امیری در جلسه تشکیل کمیته ساماندهی فروشگاه‌های سموم، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تعداد 284 فروشگاه غیرمجاز سموم در سرتاسر استان شناسایی و ساماندهی شده‌اند که در این رابطه تعداد 32 فروشگاه غیرمجاز پلمب و بیش از 280 کیلوگرم انواع سموم قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: این اقدام مهم با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی، دادستانی، نیروی انتظامی و فرمانداری‌های سراسر استان انجام شده که نقش موثری در جهت حفظ بهداشت و سلامت جامعه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: نظارت جدی بر تهیه، توزیع و فروش آفت کش‌های نباتی از اولویت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده و به منظور انجام این مهم و برخورد شدید قانونی با متخلفین و جلوگیری از فروش سموم تقلبی و قاچاق، تفاهم‌نامه مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی تنظیم شده که در همین راستا انجام گشت‌های مشترک به زودی آغاز خواهند شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق و تقلبی توسط فروشگاه‌های غیرمجاز، کمیته ساماندهی سموم در سطح استان تشکیل و با متخلفین این حوزه برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۷۸۸/۳۲_فروشگاه_غیرمجاز_سموم_کشاورزی_در_استان_فارس_پلمب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: