Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:12:30 GMT

متس هوملس: کنجکاوم مربی بعدی بایرن مونیخ چه کسی انتخاب می شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۸۰۲/متس_هوملس_کنجکاوم_مربی_بعدی_بایرن_مونیخ_چه_کسی_انتخاب_می_شود

متس هوملس: کنجکاوم مربی بعدی بایرن مونیخ چه کسی انتخاب می شود

متس هوملس کنجکاو است تا با سرمربی بعدی بایرن مونیخ آشنا شود!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع آلمانی بایرن مونیخ از سرمربی احتمالی تیمش می گوید.

هوملس کنجکاو است تا بداند سرمربی بعدی بایرن مونیخ چه کسی است.

به گزارش اسکای آلمان، بعد از اخراج کارلو آنچلوتی از بایرن مونیخ، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند یوپ هاینکس را به طور موقت به تیم بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز های گذشته نام هایی چون، توخل، کلوپ یا حتی یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان نیز برای هدایت بایرن در فصل های آینده شنیده شده اند. به هر حال هنوز معلوم نیست سرمربی بعدی باواریایی ها چه کسی خواهد بود. متس هوملس، مدافع تیم ملی آلمان و این تیم در این باره صحبت کرده است.

او درباره مربی بعدی بایرن مونیخ گفت:

چیزی درباره مربی آینده تیممان نمی دانم ولی بسیار کنجکاو هستم که ببینم در آخر چه کسی به تیم می آید. مربیان خوب زیادی وجود دارند. آن ها هر روز در روزنامه ها به باشگاه لینک می شوند اما راستش را بخواهید من خیلی کم روزنامه می خوانم! گزینه را در نظر ندارم. مهم این است که سرمربی جدید فلسفه و سبک بازی اش با تیم همخوانی داشته باشد. سرمربی تیمی مانند بایرن مونیخ باید توانایی رهبری تیمش را داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۸۰۲/متس_هوملس_کنجکاوم_مربی_بعدی_بایرن_مونیخ_چه_کسی_انتخاب_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: