Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@20:14:49 GMT

کشف هرویین از معده قاچاقچی تا دستگیری جاعل مدرک

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۸۵۹/کشف_هرویین_از_معده_قاچاقچی_تا_دستگیری_جاعل_مدرک

کشف هرویین از معده قاچاقچی تا دستگیری جاعل مدرک

بسته امروز نیروی انتظامی از کشف نیم کیلو هرویین از معده قاچاقچی تا دستگیری جاعل حرفه ای مدرک تحصیلی خبر دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ،

کشف 510 گرم هرویین از معده قاچاقچی حرفه ای
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر و کشف 510 گرم هرویین از معده وی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سید تقی حسینی گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، در معاینه پزشکی از فردی که در پوشش مسافر مواد مخدر را به اصفهان منتقل می کرد از معده وی68 بسته هرویین به وزن 510 گرم کشف کردند.

===============================================================
کشف سیگار قاچاق
سرهنگ حسن یار دوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف هفت هزار و 120 نخ سیگار خارجی از یک انبار و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

===============================================================
دستگیری سارق منزل
سرهنگ محمد رضا خدا دوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق منازل شهروندان را شناسایی و دستگیر و از وی 80 میلیون ریال اموال مسروقه کشف کردند.

===============================================================
کشف یک محموله کابل برق خارجی
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله کابل برق خارجی به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا در بازرسی از کامیون کشنده 150 کارتن کابل برق خارجی کشف و در این زمینه یکنفر را دستگیر کردند.

===============================================================
دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای
سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با ترفند ارائه مدرک دیپلم مبلغ سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۸۵۹/کشف_هرویین_از_معده_قاچاقچی_تا_دستگیری_جاعل_مدرک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: