Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@13:33:38 GMT

۲۶۰ یادواره شهدا در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۸۸۹/۲۶۰_یادواره_شهدا_در_استان_خراسان_جنوبی_برگزار_می_شود

۲۶۰ یادواره شهدا در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: هر ساله به طور متوسط ۲۶۰ یادواره شهدا در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به گزارش عملکرد سال 95 این بنیاد اظهار داشت: مصاحبه با رزمندگان، جمع‌آوری اسناد و عکس‌های رزمندگان از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شده است که در این راستا نیازمند همکاری بیشتری از سوی رزمندگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزاری یادواره شهدا را یکی دیگر اقدامات انجام شده دانست و بیان کرد: در این راستا به طور متوسط در هر سال 260 یادواره شهدا برگزار کردیم.

قاسمی ساخت یادمان‌ها در دانشگاه‌ها و مراکز نیروهای مسلح را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: امروزه این یادمان‌ها به عنوانیک مرکز فرهنگی در دانشگاه شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، اردوهای راهیان نور نیز از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود که در این راستا هرساله بیش از ظرفیت استان به این اردوها اعزام می‌شوند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: ارائه دو واحد درسی معارف و دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان ادارات، نهادها و سازمانها از دیگر اقداماتی است که در این بنیاد انجام می‌شود.

قاسمی اظهار داشت: در این راستا به بیش از 10 هزار نفر از کارکنان ادارات آموزش داده شده است و در زمینه فرهنگی، هنری، چاپ کتاب و ساخت فیلم نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی پدافند، ادوات و غیره تشکیل شده است و هر کدام در حال جمع‌آوری است افزود: در احداث مرکز فرهنگی تاکنون موفقیت خوبی نداشتیم و مشکلاتی مانند زمین را داشتیم که در حال حاضر منتظر اعتبار هستیم.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۸۸۹/۲۶۰_یادواره_شهدا_در_استان_خراسان_جنوبی_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: