Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@15:52:36 GMT

فراخوان تاسیس مهد کودک شهری و روستائی بهزیستی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۸۹۰/فراخوان_تاسیس_مهد_کودک_شهری_و_روستائی_بهزیستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر از تاسیس و فراخوان 65 مهد کودک شهری وروستائی برای نیمه دوم سالجاری داد و گفت: بهزیستی استان زنجان جهت بسط و توسعه مراکز ارائه خدمات بهزیستی همسو با سیاستهای ابلاغ شده در خصوص اجرای اصل 44 قانون اساسی نسبت به صدور مجوز فعالیت به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد محمدی با بیان اینکه ایجادو تاسیس مهد کودک در شهرستانهای زنجان ، ایجرود ، طارم ، خرمدره ، ابهر ، سلطانیه ، خدابنده و ماهنشان بصورت شهری و روستائی صورت خواهد پذیرفت، افزود: مرکز نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی پسران بالای 14 سال در کلیه شهرستانهای تابعه استان ، مرکز روزانه کارگاههای حمایتی تولیدی تیپ یک جسمی حرکتی ( بدون یارانه ) و مرکز توانبخشی روزانه سالمندان در شهرستان زنجان از دیگر اعلام نیاز تاسیس مراکز غیر دولتی بهزیستی است.

وی اظهار داشت: مرکز نگهداری دختران 7 تا 12 سال در زنجان به تعداد 1 مورد و تاسیس کلینیک مددکاری در شهرستان زنجان به تعداد 4 مورد در شهرستانهای ایجرود ، خدابنده ، ابهر ، خرمدره ، سلطانیه ، طارم و ماهنشان تاسیسس خواهد شد.

محمدی تصریح کرد:مرکز درمان اجتماع مدار اعتیاد T.C در زنجان ، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی زنان در زنجان ، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی مردان در شهرستانهای زنجان ، ایجرود و ماهنشان و همچنین پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان خرمدره و سلطانیه از دیگر مراکز مورد نیاز است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان اظهارداشت: موسسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، ماهنشان ، هیدج و سلطانیه ، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی در کلیه شهرستانها و مرکز سرپناه (شلتر) در شهرستان زنجان به تعداد 1مورد در این فراخوان اعلام نیاز شده است.

محمدی با اشاره به واگذاری 90درصد از خدمات بهزیستی به بخش خصوصی اظهار داشت: جهت ایجاد موسسه کارآفرینی ، اشتغال و موسسات عام المنفعه در کلیه شهرستانها افراد واجد شرایط پس از ثبت نام وارد مصاحبه تخصصی شده و سپس به مرحله قانونی تاییدیه ثبتی معرفی می‌شوند.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد 74 موسسه ، 10 مجتمع روستایی ، 9 کلینیک مددکاری ، 23 مرکز توانبخشی ، 54 مرکز پیشگیری و 165مهد کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمایند.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۸۹۰/فراخوان_تاسیس_مهد_کودک_شهری_و_روستائی_بهزیستی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: