Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@21:34:10 GMT

وزیر راه رو شهرسازی به مجلس می‌رود/ قرائت گزارش تصادفات سالانه پس از تعطیلات مجلس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۹۷۳/وزیر_راه_رو_شهرسازی_به_مجلس_می_رود_قرائت_گزارش_تصادفات_سالانه_پس_از_تعطیلات_مجلس

وزیر راه رو شهرسازی به مجلس می‌رود/ قرائت گزارش تصادفات سالانه پس از تعطیلات مجلس

خبرگزاری میزان- «رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی» گفت: قطعاً‌ پس از تعطیلات مجلس کمیسیون عمران با حضور جهت وزیر راه و شهرسازی، موج تصادفات اخیر از وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد کرد.

محمدرضا کوچی نماینده مردم جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به موج تصادفات اخیر جاده‌ای و پاسخگویی مسئولین در این رابطه گفت: قطعاً‌ پس از تعطیلات مجلس کمیسیون عمران با حضور جهت وزیر راه و شهرسازیموج تصادفات اخیر از وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر کمیسیون عمران مشغول نهایی کردن گزارش تصادفات سالانه در کشور است که پس از تعطیلات مجلس و تکمیل آن در صحن قرائت خواهد شد.

«رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی» تصریح کرد: بدون شک در واژگونی یک فروند اتوبوس عوامل متعددی اعم از نیروی انسانی، مشکلات جاده‌ای، فرهنگ‌سازی و آموزش، کنترل و نظارت پلیس دخیل است.

رضایی کوچی تأکید کرد: البته این امر طبیعی است که وزیر راه هم باید جوابگو و مسئول مستقیم تصادفات اخیر در جاده‌های کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۹۷۳/وزیر_راه_رو_شهرسازی_به_مجلس_می_رود_قرائت_گزارش_تصادفات_سالانه_پس_از_تعطیلات_مجلس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: