Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:59:48 GMT

پیکر شهید نظم و امنیت «حاجی مراد نادری» تشییع و خاکسپاری شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۹۸۶/پیکر_شهید_نظم_و_امنیت_حاجی_مراد_نادری_تشییع_و_خاکسپاری_شد

پیکر شهید نظم و امنیت «حاجی مراد نادری» تشییع و خاکسپاری شد

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   پیکر پاک و مطهر شهید نظم و امنیت «حاجی مراد نادری» ، صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول تشییع و در گلزار شهدای شهید آباد، به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندهان، مسؤولان و جمع کثیری از کارکنان نظامی و انتظامی و عموم مردم شهید پرور دزفول حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته نیز مراسم وداع با این شهید، باحضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد.

  سروان حاجی مراد نادری رئیس کلانتری ۲۰ دزفول بود که جهت اجرای دستگیری و حکم قضائی یک شرور سابقه دار، عازم منطقه زیباشهر شهرستان دزفول شد.

در حین اجرای ماموریت دستگیری این شرور سابقه‌دار، متهم از داخل منزل به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرد که پس از آتش متقابل، سروان حاجی مراد نادری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 در این حادثه متهم پس از شلیک به سمت مامور نیروی انتظامی به سوی یکی از بستگان خود نیز تیراندازی و ضمن مجروح نمودن وی، سپس اقدام به خودکشی کرد.

انتهای پیام/س

تشییع پیکر شهید نظم و امنیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۹۸۶/پیکر_شهید_نظم_و_امنیت_حاجی_مراد_نادری_تشییع_و_خاکسپاری_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: